جستجو در این سایت

احداث و نگهداری و بهره برداری از آزادراه شرق سپاهان

زمینه فعالیت: حمل و نقل جاده ای
 
شماره ثبت: 482186
 
مالکیت هلدینگ: 100%
 
مالکیت گروه صندوق: 100%
 
سال تاسیس: 1394
 
تلفن: ۲۶۶۵۲۹۱۷
 
وب سایت:
احداث و نگهداری و بهره برداری از آزادراه شرق سپاهان

شرکت آزادراه شرق سپاهان از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در تاریخ ۱۳۹۴/۰۸/۰۱ در راستای توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و آبادانی روز افزون این مرز و بوم تأسیس شد. این امر با برگزاری جلسات متعدد و دریافت توافقات کلیدی از جمله مبادله تفاهم‌نامه بین این مجموعه و وزارت راه و شهرسازی و نهادهای مربوطه و تصویب هیات محترم وزیران صورت پذیرفت.
هدف شرکت عبارت است از تکمیل پروژه آزادراه کنارگذرشرقی اصفهان. از آنجا که شهر اصفهان دارای اهمیت استراتژیک به عنوان نقطه تلاقی مهمترین محورهای ارتباطی در شبکه حمل و نقل کشور می باشد؛ این آزادراه به عنوان بخش مهمی از شبکه شریانی کریدور شمال- جنوب کشور در ادامه آزادراه اصفهان – شیراز واقع شده است و باعث کاهش طول مسیر، کاهش زمان سفر و آلودگی هوای شهر اصفهان می گردد. همچنین درانتقال سریع‌تر کالا و مسافر و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، نقش به‌سزایی را ایفا خواهد نمود.
آزاد راه سپاهان از کیلومتر ۳۰ آزادراه اصفهان- نطنز- کاشان شروع و به طول ۹۳ کیلومتر به سمت شرق ادامه می یابد. این کنارگذر جاده اصفهان اردستان را قطع و با عبور به سمت بزرگراه اصفهان- نایین در غرب و سپس منطقه باغ رضوان به سمت جنوب می رود، سپس با عبور از کنار شهر جدید بهارستان و گردنه لاشتر به بزرگراه (آزادراه) اصفهان- شیراز متصل می شود و با راه اندازی و استفاده از این مسیر (کنارگذر شرقی)، استان های جنوبی و همچنین بخش جنوبی استان اصفهان ۵۰ کیلومتر به تهران نزدیک تر می شوند. در مرحله اول اجرای قطعه (۱) و ( ۲) به طول ۶۳ کیلومتر در تفاهم نامه مبادله شده با وزارت راه و شهرسازی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

آدرس : تهران خیابان پاسداران بالاتر از برج سفید خیابان شهید حجت سوری پلاک ۵ طبقه چهارم شرقی