جستجو در این سایت

گلف اجنسی ایران

زمینه فعالیت: کشتيرانی، باربری و انبارداری
 
شماره ثبت: 8387
 
مالکیت هلدینگ: 60%
 
مالکیت گروه صندوق: %
 
سال تاسیس: 1337
 
تلفن: 02122254752
 
وب سایت:
گلف اجنسی ایران

شرکت گلف اجنسی ایران در سال ۱۳۳۷ در بندر خرمشهر تأسیس گردید. ۶۰ درصد از سهام این شرکت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری و ۴۰ درصد مابقی متعلق به گروه گلف بین الملل می باشد.

شرکت گلف اجنسی ایران با در اختیار داشتن خطوط معتبر کشتیرانی و با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه‌های گوناگون حمل و نقل به ویژه حمل و نقل دریایی، یکی از قدیمی ترین، با سابقه ترین و بزرگ ترین شرکت‌های فعال در صنعت «حمل و نقل دریایی» و «ارائه خدمات کشتیرانی و خدمات وابسته » کشور به شمار می‌رود.
وجود دفاتر و شعب نمایندگی در بنادر، جزایر و پایانه های نفتی جنوب کشور و بنادر شمالی، ارائه خدمات گوناگون و فعالیت در زمینه های مختلف حمل و نقل، فورواردینگ و انجام عملیات کانتینری بندری، ترمینالی ، تخلیه و بارگیری با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن بندری و ترمینالی، سوخت رسانی در دریا و ساحل و ارائه خدمات مورد نیاز به صاحبان صنایع، بازرگانان و مالکان کشتی با کاربردهای مختلف ، شرکت گلف اجنسی را در زمره یکی از معتبرترین و توانمندترین شرکت های حمل و نقل دریایی کشور قرار داده است. شرکت گلف اجنسی ایران عضو گروه شرکت های گلف اجنسی است که در بیش از ۲۰۰ کشور نمایندگی فعال دارد.

آدرس: میرداماد – بین نفت و مدرس پلاک: ۲۴۹