جستجو در این سایت

گروه صنعتی ملی

زمینه فعالیت: سرمایه گذاری داخلی و خارجی
 
شماره ثبت: 13584
 
مالکیت هلدینگ: 78.41%
 
مالکیت گروه صندوق: 78.41%
 
سال تاسیس: 1348
 
تلفن: ۰۲۱۴۶۰۷۹۴۹۸
 
وب سایت:
گروه صنعتی ملی

شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعت کفش آغاز و تا پیش از انقلاب اسلامی با راه اندازی ۵۴ شرکت در زمینه های مختلف تولیدی و بازرگانی در زیر مجموعه خود تولید صنعتی کفش در ایران را پایه ریزی نمود .
در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی با دارا بودن دو شرکت فعال «کفش ملی» و «شرکت مدیریت و توسعه ملی» و همچنین شرکت در شرف تاسیس گسترش توسعه و تجارت ملی به فعالیت خود ادامه می دهد.
«شرکت کفش ملی» همواره به عنوان پرچمدار گروه صنعتی ملی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هم اکنون نیز با بهره گیری از مجهزترین تجهیزات آزمایشگاهی روز دنیا و دانش فنی روزآمد در زمینه کفش و همچنین با استقرارنظام مدیریت کیفیت ISO9001:2015با دارابودن ۲۴۱ باب فروشگاه در سراسر کشور، به عنوان بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای در ایران اقدام به عرضه انواع پایپوش و سایر محصولات مرتبط با کیفیت نموده است.
«شرکت مدیریت و توسعه ملی» با هدف تجهیز و نگهداری فروشگاه های کفش ملی تاسیس گردیده و هم اکنون به این وظیفه خطیر خود ادامه می دهد.
«شرکت گسترش توسعه و تجارت ملی» با هدف بررسی بازارهای بین المللی و صادرات کفش به اقصی نقاط دنیا، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی جهت مشارکت در توسعه فروشگاهی و راه اندازی خطوط تولید و انتقال تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا به داخل کشور و ارائه خدمات مشاوره ای به تولید کنندگان در زمینه های مختلف در شرف تاسیس می باشد.

زمینه فعالیت:
عرضه انواع کفش، پایپوش و سایر محصولات مرتبط، تجهیز و نگهداری فروشگاه های کفش ملی، جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی.

آدرس: تهران، کیلومتر ۱۸ جاده قدیم تهران- کرج (اتوبان فتح)، گروه صنعتی ملی