توسعه سرمایه گذاری و ایجاد  هلدینگ معدنی از راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت صدرمعادن ایرانیان

توسعه سرمایه گذاری و ایجاد هلدینگ معدنی از راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت صدرمعادن ایرانیان

در هفته ای که گذشت شهرام خراطی زاده مدیرعامل شرکت صدر معادن ایرانیان در راستای بررسی زمینه های سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت ستاد توسعه خاوران در فرآیند اجرا و تسهیل فعالیت های معدنی و احداث صنایع فرآوری در شهرستان سربیشه با محمد محمدی فرماندار و مهدی ملائی رئیس اداره صمت شهرستان سربیشه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در این نشست که در ادامه جلسات مشترک و رایزنی ستاد شهرستانی توسعه خاوران با سرمایه گذاران برگزار گردید، مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان سربیشه با اشاره به راهبردهای صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت صدر معادن ایرانیان در جهت توسعه سرمایه گذاری و ایجاد  هلدینگ معدنی و با توجه به شروع عملیات استخراج معدن مس مسگران در ایام الله دهه مبارک فجر، ایجاد واحد فرآوری در منطقه را از برنامه های آتی شرکت اعلام کرد.

محمد محمدی فرماندار شهرستان سربیشه نیز ضمن قدردانی از ورود صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا به مناطق کمتر برخوردار کشور، به مزیت های شهرستان در حوزه معادن و صنایع کشور اشاره نمود.

همچنین مهدی ملایی رئیس اداره صمت شهرستان سربیشه ضمن اشاره به ظرفیت های معدنی و زیرساختی و موقعیت ممتاز شهرستان در مجاورت مرکز استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: تسهیل در فرایند آغاز و اجرای طرح ها یکی از مهمترین دغدغه های نظام اجرایی استان خراسان جنوبی و شهرستان سربیشه می باشد.

در ادامه خراطی زاده مدیرعامل شرکت صدر معادن ایرانیان و هیأت همراه با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان سربیشه ضمن تشکر از حضور ایشان در مراسم افتتاحیه معدن مس مسگران، بکارگیری نیروهای بومی را از اولویت شرکت دانسته و جهت کمک های خیرخواهانه در راستای مسئولیت اجتماعی قول مساعد دادند.

حجت الاسلام و المسلمین نجمی پور امام جمعه شهرستان سربیشه اشتغالزایی در مناطق محروم را باعث جلوگیری از آسیب های اجتماعی دانست و با اشاره به وحدت و امنیت پایدار در شهرستان مرزی سربیشه، ابراز امیدواری نمود که مجموعه شرکت صدر معادن ایرانیان در راستای اهداف تعیین شده خود موفق باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.