ثبت رکوردی جدید در تولید و فروش شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر

ثبت رکوردی جدید در تولید و فروش شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر

شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر در سال گذشته موفق به ثبت رکورد در تولید و فروش گردیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا،مهدی کاملی مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر گفت: شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر در سال ۹۹ نسبت به سالهای گذشته شاهد رشد معادل ۶۰ درصدی در تولید  و ۱۰۰ درصدی در فروش بوده است .

وی افزود: سود عملیاتی بابت فروش محصولات برای شرکت به نسبت سال های گذشته ۳ برابر شده است. و این امر باعث شده زیان انباشته ای که طی سال های ۸۲ الی ۹۶ به دلیل توقف فعالیت شرکت حادث شده بود طی فعالیت هایی که در سالهای ۹۷ الی ۹۹ به انجام رسیده به صفر  و شرکت با سود قابل ملاحظه روبرو باشد.

کاملی در ادامه با تصریح این مطلب که هدف ما کسب رکوردهای بیشتر است افزود بر همین اساس ۲ برنامه طرح توسعه پیش بینی شده است

یک : برنامه کوتاه مدت اضافه کردن دستگاه های برش و بسته بندی و همچین اضافه کردن محصولات بهداشتی بانوان که در بودجه سال ۱۴۰۰ نیز دیده است.

دو : طرح توسعه اساسی شامل تولید خمیرکاغذ از کاه و کولش که این طرح جزء طرح های اولویت دار کشور و استان مازندران است و همچنین تولید کاغذ تی شو از خمیر تولید شده که این فعالیت ها طی سنوات آینده شرکت کاغذ سازی قائم شهر را به عنوان قطب سلولزی در کشور مطرح خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر با بیان اقدامات انجام شده در سال گذشته گفت : از جمله اهم فعالیت های انجام شده در شرکت ثبت افزایش سرمایه ۱۲۰ میلیارد ریالی و خروج شرکت از ماده ۱۴۱ می باشد .همچنین این شرکت در سال گذشته به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مازندران معرفی شده است.

وی تاکید کرد: جهت افزایش فروش محصولات نیز قراردادهایی با فروشگاه های زنجیرهای دیلی مارکت (زیرمجموعه میهن) و سورنا و همچنین در بخش فروش اینترنتی فروشگاه دی جی کالا منعقد گردیده که امید است فروش تولیدات بیشتری داشته باشیم.

کاملی  در ادامه گفت: از تلاش تمامی همکاران در شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر و همچنین اعضای محترم هیأت مدیره و اعتمادی که سهامداران محترم علی الخصوص شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به مجموعه داشته اند تشکر و قدردانی را می نمایم.

وی افزود:امید است در سال ۱۴۰۰ که توسط مقام معظم رهبری مزین به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» می باشد با حمایت سهامداران محترم، شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به طرح های پیشرو اقدامات مناسب صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.