لزوم تغییر رویه برای خروج هتل های ایرانگردی از زیان

لزوم تغییر رویه برای خروج هتل های ایرانگردی از زیان

محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی گفت: تعدادی از هتل‌های ایرانگردی منطقه شمال و گروهی دیگر ازهتل‌های ایرانگردی واقع در سایر مناطق گردشگرپذیر که در سال گذشته زیان‌ده شده‌اند باید فکری اساسی برای تغییر رویه خود بکنند.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، پوینده سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ درنشست شورای معاونین با اعلام این خبر گفت: سال گذشته شاهد افزایش قابل توجه درصد اشغال گروهی ازهتل‌های ایرانگردی از جمله هتل‌های دیزین و میگون و حفظ موقعیت زیان‌دهی تعداد دیگری از هتل‌ها نسبت به سال ۹۸ بودیم.
وی با اشاره به‌اینکه مدیران هتل‌ها بهتر از هر کسی نسبت به وضعیت گردشگری و شیوه های جذب گردشگر در استان خود اشراف دارند، افزود: ضروری است تا مدیران تمامی هتل‌های ایرانگردی علاوه بر میزبانی از مهمانان و مدیریت مجموعه خود بخشی از وظیفه بازاریابی را بر عهده گیرند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در ادامه تصریح کرد: اگرمدیران هتل‌های زیان‌ده و معاونت‌های سرمایه‌گذاری و اجرایی شرکت برنامه مشخصی برای افزایش ضریب اشغال این گروه از هتل‌ها نداشته باشند، بگونه‌ای دیگر از ظرفیت این مجموعه‌ها بهره‌برداری خواهد شد.
این مقام مسوول همچنین با ابراز رضایت نسبت به عملکرد مثبت واحد روابط عمومی شرکت و رابطان هتل‌ها و با بیان اینکه تنبیه و تشویق لازمه‌ی پیشرفت هر مجموعه منسجمی است افزود: ضروری است با همکاری معاونت‌ها یک نظام ارزشیابی صحیح برای مدیران واحدها تدوین شود.
در ادامه علی مختاری معاون مالی و اداری شرکت ضمن ارائه گزارشی از بودجه سال ۹۹ و ۱۴۰۰ گفت: تمرکز بر افزایش فروش غذای هتل‌ها که بخش‌سوده‌ ده هتل‌های ایرانگردی است باید یکی از اولویت‌های مجموعه ایرانگردی قرار گیرد.
درپایان این نشست مقرر شد معاونت‌های سرمایه‌گذاری و اجرایی در جلسه آتی، گزارشی تکمیلی از هتل‌های زیان ده و راهکارهایی برای سود‌دهی این مجموعه‌ها ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.