کیامنفرد: اهتمام ویژه مدیران عامل شرکت های تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر اجرایی شدن پروژه‌های سرمایه ای

کیامنفرد: اهتمام ویژه مدیران عامل شرکت های تابعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران بر اجرایی شدن پروژه‌های سرمایه ای

 سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست هم اندیشی با مدیران عامل شرکت های تابعه بر اهتمام ویژه مدیران عامل بر اجرایی شدن پروژه های سرمایه ای در بخش های عمرانی و تجهیزاتی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، «حمیدرضا کیامنفرد» عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست هم اندیشی با مدیران عامل شرکت های تابعه که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مجید عباسی» مشاور مدیرعامل و مدیر حراست، «مهدی بلوطی» مدیر بازرسی و حسابرسی داخلی، «سیامک حسنی» مدیر پروژه های توسعه ای و به همراه جمعی از مدیران برنامه‌ریزی، اقتصادی و فنی و مهندسی برگزار شد، بر اهتمام ویژه مدیران عامل شرکت‌های تابعه بر اجرایی شدن پروژه های سرمایه ای در بخش‌های عمرانی و تجهیزاتی تاکید کرد.

در این نشست، «حمیدرضا کیامنفرد» عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در پروژه‌هایی که منجر به افزایش درآمد و عملیات شرکت‌ها و شعب تابعه می گردد، گفت: پایش و نظارت بر عملکرد شرکت ها و شعب تابعه در کنار سیاست گذاری و پشتیبانی از آنها از وظایف هر هلدینگ می‌باشد. 

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر آسیب شناسی در عدم اجرای پروژه های عمرانی و خرید تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی در شش ماهه اول سال، افزود: علاوه بر آنکه تحریم های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا بر عملیات شرکت تاثیر گذاشته است، تغییرات گسترده و افزایش قیمت‌ها ناشی از نوسانات ارزی موجب تعلل و تاخیر در اجرای پروژه های سرمایه ای مصوب در گزارش برنامه و بودجه شرکت در نیمه ابتدایی سال ۱۳۹۹ شده است که می‌بایست سیاست‌های اجرایی و راهکارهای منضبط محور را پیش‌روی شرکت قرار دهیم.

عضو هیئت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: اجرایی شدن پروژه های سرمایه ای نیازمند اهتمام ویژه مدیران عامل شرکت های تابعه در شش ماهه دوم سال و همدلی و همکاری معاونت ها و مدیران شرکت مرکزی در رفع موانع و مشکلات  می باشد. لذا در نظر گرفتیم تا در این جلسه به بررسی وضعیت عملکرد شش ماهه اول و آسیب شناسی در عدم اجرای پروژه‌ها پرداخته و در جلسه آتی به بررسی و رفع مشکلات و موانع پیرامون اجرای این پروژه ها اقدام نماییم.

در ابتدای این نشست ویدئو کنفرانسی، «عباس مجتهدزاده» عضو هیئت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به توجه مدیران عامل شرکت‌های تابعه نسبت به گزارش برنامه و بودجه مدون سالانه به عنوان نقشه راه هر شرکت، گفت: این گزارش به عنوان یک سند ارزیابی عملکرد مدیران عامل شرکت‌های تابعه می‌باشد که در مقاطع سه ماهه و سالانه مورد ارزیابی قرار می گیرند.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت با تاکید بر فاکتورهای موفقیت هر سازمان که منوط به ارائه اهداف کلان و اجرای برنامه های استراتژیک از پیش تعیین شده و حرکت در این مسیر می باشد، ادامه داد: یکی از مسائل مهم مطرح شده در جلسات بررسی عملکرد برنامه و بودجه شش ماهه اول سال جاری شرکت ها و شعب تابعه، بررسی روند اجرای پروژه های سرمایه ای در بخش‌های عمرانی و تجهیزاتی بود که بار اصلی اجرای آن بر عهده مدیران عامل شرکت ها است.

شایان ذکر است، در این نشست ویدئو کنفرانسی، مدیران عامل شرکت های تابعه ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های سرمایه‌ای در بخش‌های عمرانی، تجهیزات و ماشین آلات عملیاتی شرکت و شعب متبوع، به بیان نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.