آزاد راه شرق سپاهان پایان خرداد به بهره برداری می رسد

آزاد راه شرق سپاهان پایان خرداد به بهره برداری می رسد

آزاد راه شرق سپاهان تا پایان خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا ، عباس هادیان ،مدیرعامل شرکت آزادراه شرق سپاهان با اعلام این خبر افزود: با نصب علائم راهنمایی رانندگی و نیوجرسی ها تلاش می کنیم تا پایان خرداد ماه این آزادراه به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: آزاد راه شرق سپاهان به طول ۶۳ کیلومتر از آزادراه کاشان اصفهان و از مسیر نطنز جدا خواهد شد و به سمت شیراز منتهی می شود و مسیر مناسبی برای راه ارتباطی ترانزیت و حمل و نقل کالا از جنوب کشور با مرکز خواهد بود چرا که با راه اندازی این آزادراه خودروها از شیراز مستقیم به سمت نطنز می روند و به آزادراه اصفهان کاشان متصل می شوند که بخش زیادی از ترافیک شهری اصفهان را دور می زند و فاصله ترانزیت جنوب به شمال را کاهش می دهد.

مدیرعامل شرکت آزادراه شرق سپاهان خاطرنشان کرد: مسیر این آزاد راه که از نطنز تا شیراز است حدود ۹۳ کیلومتر می باشد که طبق توافق با وزارت راه و شهرسازی ۶۳ کیلومتر آن به عهده ما می باشد که تا شهر نائین می شود و ۳۰ کیلومتر باقی مانده نیز بنا است توسط شهرداری اصفهان تکمیل شود .

وی تصریح کرد: با راه اندازی این آزادراه ترافیک ورودی به شهر اصفهان کاهش پیدا می کند و حدود یک ساعت نیز از زمان مسیر شیراز کاهش پیدا می کند.

گفتنی است ، آزاد راه شرق سپاهان از کیلومتر ۳۰ آزادراه اصفهان- نطنز- کاشان شروع و به طول ۹۳ کیلومتر به سمت شرق ادامه می یابد. این کنارگذر جاده اصفهان اردستان را قطع و با عبور به سمت بزرگراه اصفهان- نایین در غرب و سپس منطقه باغ رضوان به سمت جنوب می رود، سپس با عبور از کنار شهر جدید بهارستان و گردنه لاشتر به بزرگراه (آزادراه) اصفهان- شیراز متصل می شود و با راه اندازی و استفاده از این مسیر(کنارگذر شرقی)، استان های جنوبی و همچنین بخش جنوبی استان اصفهان ۵۰ کیلومتر به تهران نزدیک تر می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.