آگهی مناقصه واگذاری سرویس ایاب و ذهاب پرسنل شرکت گلف اجنسی ایران در بندر امام خمینی (ره)

شرکت گلف اجنسی ایران در نظر دارد:
سرویس ایاب و ذهاب پرسنل خود در بندر امام (ره) را در قالب مناقصه واگذار نماید.
مهلت خرید اسناد مناقصه و ارسال پاکتها: تا ساعت 14:00 روز چهارشنبه مورخ 1404/03/28.
محل دریافت اسناد مناقصه: از طریق دریافت از سایت شرکت به آدرس www.gaciran.co و یا به صورت مراجعه حضوری به دفتر شعبه تیوا شرکت گلف اجنسی ایران واقع دراستان خوزستان، بندر امام (ره)، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جنب ساختمان مرکزی اداره بندر، ساختمان نصر 4 با کد کد پستی 6357138420 تلفن 06152282690. (در مراجعه حضوری برای خرید اسناد مناقصه، ارائه معرفی نامه با امضای صاحبین امضای مجاز برای اشخاص حقوقی و پرداخت هزینه اسناد به مبلغ 5,000,000 ریال الزامی می باشد)
تاریخ و محل بازگشایی پاکتها: روز شنبه مورخ 1404/03/31ساعت 10:00 صبح در دفتر مرکزی شرکت گلف اجنسی ایران به آدرس تهران، خیابان میرداماد، بین خیابان نفت شمال و بزرگراه مدرس، پلاک 249 کد پستی 1918933863.
تضمين شركت در مناقصه: مبلغ 5.000.000.000 ریال معادل پانصد میلیون تومان را به يكي از دو طريق ذيل ارائه و اصل سند مربوطه را داخل پاکت «الف» گذاشته و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند:
الف- فيش واريز مبلغ فوق به حساب شبا شماره 890220031303115728269001 IR نزد بانك توسعه تعاون به نام شرکت گلف اجنسی ایران.
ب – ضمانتنامه معتبر بانکی به نام شرکت گلف اجنسی ایران با مدت سه ماهه.
محل تحویل پاکت ها: بلوار میرداماد، بین نیل و بزرگراه مدرس، پلاک 249، کد پستی 1918933863 دفتر حراست شرکت و یا نماینده حراست در دفتر شعبه تیوای شرکت (محل دریافت حضوری اسناد).
شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.
کلیه هزینه های مربوط به آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.