آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز نوآوری صبا برگزار شد

آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز نوآوری صبا برگزار شد

آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مرکز نوآوری صبا  با حضور رضا بیات، مدیر اجرایی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، سعید عبدالهیان، رئیس هیئت مدیره شرکت راهکار هوشمند صبا، عادل دهدشتی، مدیرعامل سابق مرکز نوآوری صبا و بهرام رزمان، سرپرست جدید مرکز نوآوری صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از مرکز نوآوری صبا؛ عادل دهدشتی، مدیرعامل سابق مرکز نوآوری صبا با ارائه گزارش عملکردی از فعالیت مرکز نوآوری صبا گفت: مرکز نوآوری صبا با اعتماد بر نسل جوان شکل گرفت و جوانان متخصص و دانشجویان برتری که امروز از پرسنل مرکز هستند و در دپارتمان‌های نوآوری، ارتباطات، مالی و اجرایی فعالیت می‌کنند میانگین سنی زیر ۳۰ سال دارند.

وی افزود: مرکز نوآوری صبا در بین اکوسیستم نوآوری بسیار خوش درخشیده و امیدوارم با تلاش مدیریت جدید مسیر موفقیت خود را ادامه دهد.

در ادامه بهرام رزمان، سرپرست جدید مرکز نوآوری صبا گفت: بسیار خوشحالم که در کنار تیم جوان و متخصص مرکز نوآوری صبا حضور دارم و از آنجایی که رویکرد من آموزش و یادگیری است، امیدوارم که در این مدت همکاری من از شما جوانان یاد بگیرم و فضایی برای یادگیری شما نیز در مرکز نوآوری صبا ایجاد شود.

بهرام رزمان کارشناس ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی و دانشور مدیریت استراتژیک است که مدیر مطالعات راهبردی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، مدیرعامل شرکت مشاوران رهاورد تلاش ارغوان و معاون مدیرعامل شرکت تولی پرس، معاون مدیرعامل شرکت پخش البرز را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از این، عادل دهدشتی مدیریت مرکز نوآوری صبا را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.