آیین تکریم معاون امور اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد

آیین تکریم معاون امور اقتصادی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد

آیین تکریم و تودیع جناب آقای میرنیا، معاون امور اقتصادی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا و عضو پیشین هیات مدیره این شرکت، با حضور جناب آقای دکتر تاجیک، مدیر عامل محترم، سرکار خانم دکتر یزدانیان، معاون نظارت بر شرکت­ها و جمعی از مدیران و کارکنان در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا­؛ در ابتدای این جلسه دکتر تاجیک با اشاره به خدمات سازنده و ماندگار جناب  آقای میرنیا در ۵ سال گذشته در مجموعه آتیه صبا چه در کسوت عضو هیات مدیره و چه در سمت معاونت نظارت بر شرکت ها و همین طور معاونت اقتصادی، خاطرنشان کرد: به پاس حضور ارزنده و خدمات سازنده ایشان به مجموعه آتیه صبا، لازم دیدم که مراسم تکریم شان با حضور همه معاونین، مدیران و کارکنان شرکت برگزار بشود. دکتر تاجیک با اشاره به اینکه مستندسازی گزارش ­های بودجه و گزارش ­های عملکرد شرکت ­ها از ابتکارات آقای میرنیا در معاونت اقتصادی است، خاطرنشان کرد که از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ میزان متوسط انحراف بودجه شرکت های زیرمجموعه آتیه صبا با عملکردشان از ۱۸۷ درصد به ۷۹ درصد کاهش یافته که در مجموع، کاهش ۵۲ درصدی را نشان می­دهد و این مهم مرهون تلاش­های خانواده آتیه صبا بویژه معاونت اقتصادی هلدینگ است. دکتر تاجیک ضمن قدردانی و تشکر از زحمات جناب آقای میرنیا به عنوان یک مدیر بادانش و متعهد، به تعامل خوب ایشان با مجموعه آتیه صبا اشاره کرد و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون نمود.

 

در ادامه سایر معاونین، مدیران و کارکنان شرکت با اشاره به تعهد سازمانی، حسن همکاری و اخلاق حرفه­ای ایشان به مرور آنچه که در طول سال­ های همکاری از ایشان به یادگار مانده پرداختند و برایشان سلامتی و سعادت آرزو کردند.

در انتهای جلسه آقای میرنیا ضمن تشکر از حسن همکاری و زحمات مدیریت و بدنه آتیه صبا و همه کارشناسان و کارکنان خدماتی، نقلیه و … خاطرنشان کرد هر توفیقی که در این مدت حاصل شده مرهون زحمات همه همکاران خانواده آتیه صبا و کار گروهی کل مجموعه بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.