آیین معارفه مدیرعامل جدید هلدینگ آتیه صبا برگزار شد

آیین معارفه مدیرعامل جدید هلدینگ آتیه صبا برگزار شد

آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا یکشنبه ۴ دیماه با حضور جناب آقای بلالی مشاور و مدیر کل حوزه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، جناب آقای علیخانی سرپرست جدید هلدینگ آتیه صبا و جمعی از معاونین و مدیران شرکت و مهمانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا در ابتدای این جلسه دکتر تاجیک مدیرعامل پیشین، ضمن تشکر از زحمات همه مدیران و کارکنان در خانواده بزرگ آتیه صبا خاطرنشان کرد اگر توفیقی در ایام خدمت اینجانب در این مجموعه در زمینه رشد سودآوری و بهبود فعالیت شرکت های زیر مجموعه و تامین و حفظ منافع ذینفعان کلیدی که همانا بازنشستگان معزز هستند، حاصل شده، مرهون زحمات و تلاش های جمعی تک تک مدیران و پرسنل متعهد آتیه صبا بوده است. دکتر تاجیک برای مدیریت جدید هلدینگ آتیه صبا آرزوی توفیقات روزافزون نمود.

 

در ادامه جناب آقای علیخانی سرپرست جدید هلدینگ آتیه صبا، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ، از زحمات مدیرعامل پیشین قدردانی نموده و با اشاره به سوابق خود در حوزه های مختلف مدیریتی ، ابراز امیدواری کرد که با توان همه جانبه و تعامل حداکثری با مجموعه بزرگ آتیه صبا همگی در جهت اعتلای منافع صندوق بازنشستگی و بازنشستگان عزیز اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.