اخذ کد پلیس توسط شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا

اخذ کد پلیس توسط شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا

این سامانه به منظور اطلاع رسانی توسط پلیس راهور به رانندگان، جهت پرداخت الکترونیکی عوارض بزرگراهی در مهلت پرداخت قانونی، مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، ۴ سامانه نصب شده اخذ عوارض الکترونیکی در آزادراه شرق سپاهان توسط شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا، موفق به اخذ کد پلیس شده است، این امر در کل آزادراههای کشور بی سابقه بوده است و در اکثر موارد برخی از سامانه های نصب شده به دلایل مختلف موفق به اخذ کد پلیس نمی شوند اما با همت پرسنل شرکت درراستای انجام خدمات با بالاترین کیفیت و رعایت تمامی استانداردهای موجود کشوری، این مهم محقق شده است.

یک بایت دیتا هم برای ما مهم است

در ادامه انتقال حجم بالایی از اطلاعات حساس با امنیت بسیار بالا از سرورهای واسط پروژه ملی سپندار به سرورهای وزارت راه و شهر سازی و پیکر بندی سرورها در اسرع وقت و بدون هرگونه خطایی صورت پذیرفت .

همچنین با اعلام دستور فوری انتقال سرورهای واسط پروژه سپندار، این کار در اسرع وقت و به بهترین شکل ممکن توسط شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا انجام شد؛ این در حالیست که از مجموع تمام شرکت های فعال در این حوزه، فقط یک شرکت دیگر در زمان مقتضی، این کار را با موفقیت به اتمام رسانده است که این امر نشان دهنده پشتکار و همت عالی پرسنل شرکت تجارت الکترونیک پیشگامان آتیه صبا می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.