استقبال قابل توجه از رویداد صبانو

استقبال قابل توجه از رویداد صبانو

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا از استقبال قابل توجه استارتآپ‌ها و تیم های خلاق و نوآور از رویداد صبانو به عنوان اولین دوره شتابدهی کسب و کارهای نوپا در حوزه سالمندی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ، عادل دهدشتی، در خصوص استقبال استارتآپ‌ها از رویداد صبانو گفت: مهلت اولیه فراخوان این رویداد تا نیمه آبان ماه بود که بر اساس درخواست مخاطبین، این زمان تا پایان آبان تمدید شد.

وی افزود: با پایان یافتن این مهلت، ایده های رسیده پس از بررسی ها و ارزیابی اولیه و تطبیق با محورهای رویداد شامل سلامت روانی و جسمی سالمندان، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی و گردشگری، سرگرمی و اوقات فراغت سالمندان فرآیند ارزیابی اولیه داوران آغاز خواهد شد.

مدیرعامل مرکز صبا در خصوص گام بعدی این جشنواره اظهار داشت: پس از ارزیابی اولیه، تیم هایی که به مرحله نهایی راه پیدا کنند، برنامه و پروژه استارتآپی خود را ارائه خواهند کرد و داوران رویداد نیز بر اساس شاخص های تعیین شده تیم های برگزیده را جهت حمایت و سرمایه گذاری معرفی خواهند کرد.

وی در خصوص معیارهای داوری نیز گفت: «با توجه به محورهای ماموریت مرکز نوآوری صبا و همچنین موضوعات فراخوان، طرح هایی که پاسخگوی نیاز بازنشستگان و سالمندان مبتنی بر ایده های نو و بر پایه طرح مدون کسب و کار باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا از شهریور گذشته با هدف ارتقا زیست اجتماعی و بهبود زندگی سالمندان و بازنشستگان از طریق خدمات شرکت های استارت آپی، نوآور و دانش بنیان فعالیت های خود را آغاز کرده است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.