استقرار کامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مرز پرویزخان

استقرار کامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در مرز پرویزخان

فعالیت رسمی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان مرجع تحویل گیرنده کالا در مرز پرویزخان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، در راستای قرارداد فی‌مابین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با گمرک ایران و با هدف توسعه سهم بازار و سرمایه گذاری در گمرکات مرزی صادرات محور، «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با برگزاری جلسات متعدد با «مرادعلی تارتار» فرمانداری شهرستان قصرشیرین، «قاسم مطلبی» مدیرکل گمرک پرویزخان و همچنین دیدار با فعالان اقتصادی و صادرکنندگان فعال در مرز پرویزخان به منظور رفع مشکلات جانبی در روند استقرار، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به صورت کاملاً مستقل در مرز پرویزخان مستقر شد.

طی مراسمی که با حضور برخی از مسئولان سیاسی، لشگری وکشوری استان کرمانشاه از جمله فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری قصر شیرین، مدیرکل گمرک پرویزخان، مدیرکل سازمان پایانه ها و حمل و نقل و همچنین نماینده فعالان کارگری این استان، در منطقه گمرکات مرزی پرویزخان برگزار گردید، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب ضمن ابراز خرسندی از شروع به کار رسمی این شعبه، گفت: با توجه به همجوار بودن این پایانه مرزی با کشور عراق امیدواریم در آینده شاهد رشد چشمگیر حجم مراودات اقتصادی میان دو کشور باشیم.

ذوقی در نشست مشترک با فرماندار شهرستان قصرشیرین ضمن بررسی چگونگی حضور در محوطه‌های گمرکی و نحوه ارائه خدمات در این منطقه، تصریح کرد: طبق دستور مدیر عامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، شرکت غرب آماده همکاری گسترده در تمامی زمینه ها به‌ ویژه پذیرش کالا، بارگیری و تخلیه بار در سریع‌ترین زمان ممکن در این منطقه مرزی می باشد که این امر یکی از اصلی ترین مولفه‌های رضایتمندی مشتریان و تجار ایران و عراق  در این منطقه خواهد بود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با اشاره به استقرار کارشناسان حوزه عملیاتی و اسنادی شرکت در این گمرک مرزی افزود: امیدواریم با استفاده مطلوب از پتانسیل های موجود در این منطقه و همچنین تلاش همکارانم در آینده نزدیک شاهد رشد درآمدی مجموعه های انبارهای عمومی و گمرک مستقر در منطقه باشیم.

در ادامه این مراسم، مدیر کل گمرک پرویزخان، ضمن خیرمقدم به مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و هیئت همراه گفت: با توجه به سوابق خوب و درخشان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در خصوص انبارداری و لجستیکی و همچنین پتانسیل های موجود و حجم قابل توجه تجارت خارجی در این استان، از آغاز همکاری این دو مجموعه استقبال می کنیم.

وی افزود: امیدواریم با شروع به کار شرکت انبارهای عمومی شعبه پرویزخان بتوانیم به اهداف تعیین شده از سوی مدیران ارشد دست یابیم و انتظارات آن‌ها را برآورده کنیم و در آینده نزدیک شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر در دو مجموعه باشیم. 

همچنین در حاشیه این مراسم، «فرامرز احمدی» به عنوان مدیر شعبه پرویز خان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب معرفی گردید.

گفتنی است؛ مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با حضور در جمع برخی از تاجران و فعالان اقتصادی منطقه پرویزخان، فرصت‌های موجود در حوزه لجستیک این منطقه و روش‌های توزیع کالا و واردات و صادرات کالا و تعامل و همکاری دوجانبه را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.