انتشار کلیه آگهی‌های مناقصه و مزایده شرکت‌های تابعه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری

ایجاد زمینه جدید برای مشارکت فعالان اقتصادی با شرکت‌های زیرمجموعه صندوق:

انتشار کلیه آگهی‌های مناقصه و مزایده شرکت‌های تابعه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری

بر اساس دستورالعمل مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و در راستای شفاف‌سازی حداکثری و جلوگیری از هرگونه معامله غیرشفاف در شرکت‌های زیرمجموعه؛ هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه مکلف شدند کلیه آگهی‌های مناقصه و مزایده خود را علاوه بر روزنامه مربوطه، در سایت هلدینگ مربوطه و صندوق نیز منتشر کنند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از  اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با اجرای این دستورالعمل که در راستای ارتقای شفافیت در معاملات و تامین کالا و خدمات هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه صادر شده است، از ابتدای آذرماه جاری کلیه آگهی‌های مناقصه و مزایده شرکت‌ها و ستاد صندوق در بخش ویژه‌ای در سایت صندوق بازنشستگی کشوری (به آدرس: https://www.cspf.ir/news/auctions) بارگذاری می‌شود.

در آگهی‌های منتشرشده که در بخش «مناقصه و مزایده» در نوار بالایی سایت صندوق بازنشستگی کشوری در دسترس است؛ جزئیات کامل هر آگهی شامل نام هلدینگ، نام شرکت، نوع و موضوع فراخوان، نام و شماره و تاریخ روزنامه ناشر آگهی، به همراه لینک مربوطه و تصویر آگهی درج شده است و نتیجه مزایده/مناقصه نیز در بخش مربوط به هر آگهی درج خواهد شد.

با توجه به اجرای این دستورالعمل، کلیه فعالان و ذینفعان علاقه‌مند به شرکت در مناقصات و مزایده‌ها، می‌توانند ضمن مشارکت در موضوعات مربوط به خود، موارد تخطی از این دستورالعمل و معاملات انجام‌شده بدون طی این فرآیند را جهت پیگیری و اقدامات لازم به صندوق اطلاع دهند. به این منظور، پست الکترونیکی به آدرس‌های mosharekatmardomi@cspf.ir و info@cspf.ir برای اطلاع‌رسانی موارد مذکور اعلام می‌گردد.

گفتنی است، از زمان اجرای این دستورالعمل از ابتدای آذرماه جاری، بیش از ۳۰ آگهی مناقصه و مزایده مربوط به هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری درج شده است و به‌تدریج، این فهرست تکمیل و به‌روزرسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.