با عملکرد صادقانه و خالصانه در خدمت به مردم پیرو «مکتب سلیمانی» باشیم/ حذف اسم و تصویر حاج قاسم در فضای مجازی، نشانه هراس دشمنان از آن شهید است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی:

با عملکرد صادقانه و خالصانه در خدمت به مردم پیرو «مکتب سلیمانی» باشیم/ حذف اسم و تصویر حاج قاسم در فضای مجازی، نشانه هراس دشمنان از آن شهید است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری «صدق» و «اخلاص» را دو ویژگی بارز شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ذکر کرد و گفت: این دو ویژگی مهم در کنار شجاعت و درایت او بود که باعث شد حاج قاسم به الگوی امید و اعتمادبه‌نفس برای آحاد مردم تبدیل شود که نشانه بارز آن را در تشییع باشکوه و تاریخی پیکر پاک آن شهید شاهد بودیم.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمد اسکندری امروز (دوشنبه) در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی که از سوی حوزه مقاومت بسیج صندوق برگزار شد؛ جایگاه سردار سلیمانی نزد مقام معظم رهبری را با جایگاه مالک‌اشتر در نزد امیرمومنان علی (ع) مقایسه کرد و تصریح کرد: بیاناتی که چند روز قبل رهبری در دیدار خانواده حاج قاسم بیان کردند، بار دیگر این جایگاه و موقعیت آن شهید را نشان داد.

وی البته ادامه داد که برخلاف زمان امیرالمومنین (ع)، امروز مالک‌اشترها در صف حق آماده جانفشانی برای ولایت هستند و غربت آن دوران باتوجه به حضور و حمایت مردم وفادار، تکرار نمی‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: ایشان در سخنان خود از «مکتب سلیمانی» سخن گفتند که «صدق» و «اخلاص» ارکان مهم این مکتب است. ما هم اگر در عملکرد و فعالیت‌های خود بخواهیم صادقانه عمل کنیم و توجیه‌ها را کنار بگذاریم؛ خود بهتر از هرکس خواهیم دانست کدام عملکرد ما خالصانه و در جهت خدمت به خلق و رضایت خداوند بوده است و کدام نبوده است. ازاین‌رو، با عملکرد صادقانه و خالصانه در خدمت به مردم است که می‌توانیم پیروان و شاگردان واقعی «مکتب سلیمانی» باشیم.

اسکندری با بیان اینکه «شهادت سردار سلیمانی به دست بدترین خلق رخ داد که همین مساله نیز نشانه دیگری از عظمت او بود»، تصریح کرد: زمانی که رسانه‌های آمریکایی خبر از احتمال ترور سردار می‌دادند، ایشان نه‌تنها از خبرسازی‌ها نمی‌هراسید، بلکه می‌گفت من از شهادت استقبال می‌کنم. همانطور که وقتی برخی از او دعوت می‌کردند برای مناصبی کاندیدا شود، می‌گفت من کاندیدای گلوله‌ها هستم و نه مقام‌ها.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه «وفاداری حاج قاسم به ولایت و انقلاب با کمال دقت و تدبیر همراه بود»، افزود: «وفاداری همراه با تدبیر» یعنی اینکه در مسیر حرکت، هدف را فراموش نکنیم و درعین‌حال، در طی مسیر و انتخاب تاکتیک‌ها و راهبردها، تدبیر داشته باشیم.

وی با اشاره به فراز دیگری از بیانات اخیر مقام معظم رهبری که سردار سلیمانی را «هم ملّی و هم امتی» خواندند، گفت: اینکه سلطنت‌طلبانی چون اردشیر زاهدی با همه مخالفتی که با اصل انقلاب و نظام داشتند، باصراحت از سردار سلیمانی تجلیل کردند؛ به‌خوبی نشان می‌دهد او به‌تمام‌معنا ملّی بود و در جهت منافع ایران حرکت می‌کرد.

اسکندری همچنین با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از ویژگی بارز «خستگی‌ناپذیری» سردار سلیمانی، تصریح کرد: ما نیز اگر می‌خواهیم شاگردان خوبی برای مکتب سلیمانی باشیم؛ باید علیرغم همه چالش‌ها و موانعی که در مسیر فعالیت خود می‌بینیم، خسته نشویم و از ادامه راه نبُریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه «مقام معظم رهبری شهید سلیمانی را در نزد دشمنان خطرناک‌تر از سردار سلیمانی خواندند»، یادآور شد: اینکه امروز می‌بینیم در هر پست اینستاگرامی (از جمله در صفحه مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت‌های تابعه) نام و تصویر حاج قاسم منتشر می‌شود، بلافاصله آن را حذف می‌کنند و اخطار می‌دهند؛ نشانه هراسی است که از نام شهید سلیمانی دارند و همه اینها نشان از آن دارد که شجره طیبه سلیمانی حتی پس از شهادت ایشان نیز، کماکان درحال میوه دادن است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.