برگزاری آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران در هلدینگ آتیه صبا

برگزاری آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران در هلدینگ آتیه صبا

آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهدا در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا این مراسم در محل این هلدینگ با حضور احمد غریوی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و محمد جواد اسدی ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین معاونین و مدیران و جمعی از همکاران شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار گردید.

این آیین با خیر مقدم  و تبریک هفته دفاع مقدس و مقاومت توسط علی حبیبی، فرمانده  پایگاه بسیج شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا آغاز شد و در ادامه محمد جواد اسدی فرمانده حوزه بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با گرامی داشت یاد و خاطره رشادت و فداکاری های رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: میبایست هفته دفاع مقدس و یاد تمامی شهدا و ایثاگران را گرامی بداریم و این هفته،هفته ای سراسر شکوه و عزت است که توسط مردم غیور کشور در جنگ تحمیلی به وقوع پیوست.

وی افزود :هفته دفاع مقدس فرصت خوب و مغتنمی جهت یادآوری اتفاقاتی است که در جنگ تحمیلی به وقوع پیوست و در کنار آن مقاومت و استقامتی که مردم از خود نشان دادند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری با تأکید بر این نکته که این امنیت و عزتی که در کشور ما وجود دارد و استقلالی که هم اکنون از آن برخوردار هستیم را مدیون رشادت ها، زحمات و فداکاری های آن عزیزان هستیم افزود: الحمدالله در این مدت زحمات فراوانی در پایگاه های مختلف توسط دوستان صورت پذیرفته است. هدف این است که حوزه بسیج در زیرمجموعه های صندوق بازنشستگی کشوری علاوه بر ارتباط و انسجام، با حمایت از سوی مدیران، هرچه بیشتر فعال تر و پویا تر شود و ما بتوانیم از پتانسیل و ظرفیت نیروهای بسیجی در تقویت روحیات فرهنگی و اعتقادی استفاده کنیم.

در ادامه این مراسم ،احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص هفته دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره رشادت و فداکاری های رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، و همزمانی هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی  گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و دلیری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع ارزشمند بوده است که درس های بسیاری برای نسل های بعدی خواهد داشت و بسیج است که می تواند به عنوان پرچم دار ، مسئولیت انتقال این فرهنگ ارزشمند را به نسل های بعدی داشته باشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: درسی که در هشت سال دفاع مقدس وجود داشت این بود که اگر روحیه ایثار و شهادت حاکم باشد قطعاً پیروزی های ارزشمندی بدست خواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: روحیه ایثار و از خودگذشتی و ساده زیستی که در بین مردم و مسئولین در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی وجود داشت باعث شد که با وجود حمایت  ۵۴ کشور بصورت مستقیم و غیر مستقیم از  رژیم  بعثی عراق، ما بتوانیم صدام و استکبار جهانی را شکست دهیم.

وی با تأکید بر این نکته که در مقطع کنونی ما نیاز به پروش روحیه ایثار و از خود گذشتگی داریم و با همین روحیه ایثار و از خودگذشتی بود که توانستیم هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کنیم و در دوران سازندگی نیز همین روحیه بود که با وجود تحریم های استکبار جهانی توانستیم در این ۴۲ سال عمر با برکت نظام و نقلاب ایستادگی کنیم  افزود : بایستی در حال حاضر نیز این روحیه نشاط و انقلابی را در میان مردم و مسئولین پرورش دهیم.

در پایان این آیین آقای علی حبیبی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا معرفی و دفتر بسیج در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا بازگشایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.