برگزاری جـشن ولادت حضـرت علی علیه السلام و جشن ۴۴ امین سالگرد انقلاب در آتیه صبا

برگزاری جـشن ولادت حضـرت علی علیه السلام و جشن ۴۴ امین سالگرد انقلاب در آتیه صبا

به مناسبت ولادت با سعادت امیرالمومنین، حضرت علی علیه ­السلام و گرامیداشت روز مرد و مقام والای پدر و همچنین بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم جشنی در هلدینگ آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، این مراسم با حضور جناب آقای دکتر علیخانی، مدیرعامل محترم هلدینگ آتیه صبا و جمعی از معاونین، مدیران و همکاران مجموعه در محل نمازخانه شرکت برگزار شد.

در این مراسم جناب آقای بازوبندی مداح اهل بیت در رسای حضرت علی علیه­ السلام به مولودی خوانی پرداخت. در ادامه ، حجت الاسلام نجفی ضمن تبریک ولادت حضرت علی علیه السلام و روز مرد و پدر به بیان ابعاد شخصیتی و جایگاه و مقام امیرالمومنین در قرآن و احادیث پرداخت.

در این مراسم دکتر علیخانی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب سلام الله علیها و همچنین تبریک ولادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر و همچنین تبریک ۴۴ امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر ، خاطرنشان کرد که با تلاش های بی وقفه همکاران در مجموعه هلدینگ آتیه صبا و شرکت های تابعه در جهت اجرایی شدن برنامه های دولت سیزدهم و وزارت کار تعاون، رفاه اجتماعی و همچنین صندوق بازنشستگی کشوری در جهت حفظ و ارتقاء منابع بازنشستگان گرامی، اقدامات درخور و شایسته­ ای صورت بپذیرد.

گفتنی است به همین مناسبت از آقایان همکار در شرکت که نام شان به نام حضرت امیرالمومنین، علی علیه­ السلام مزین شده بود با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.