برگزاری کارگاه آموزش، راهنمایی و به روزرسانی سامانه های جامع حقوقی، املاک و قراردادهای صندوق بازنشستگی کشوری

برگزاری کارگاه آموزش، راهنمایی و به روزرسانی سامانه های جامع حقوقی، املاک و قراردادهای صندوق بازنشستگی کشوری

کارگاه آموزش، راهنمایی و بروزرسانی سامانه های  جامع حقوقی، املاک و قراردادهای صندوق بازنشستگی کشوری در شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، کارگاه آموزش، راهنمایی و بروزرسانی سامانه های جامع صندوق بازنشستگی کشوری با همکاری واحد امور حقوقی و قرارداد های شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، با هدف آشنایی بیشتر با این نرم افزار ، رفع ابهام و راهنمایی، دوشنبه ۹ اسفند در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در این کارگاه که با حضور خانم فریبا امیرحسینی مدیر امور حقوقی و قرارداد های شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، آقای سجاد ابراهیمی رئیس اداره املاک صندوق بازنشستگی کشوری، خانم الهام رنجبر کارشناس سامانه های جامع صندوق بازنشستگی کشوری، آقای محمد تاجیک مسئول پشتیبانی فنی سامانه های جامع صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از نماینده های شرکت های زیرمجموعه برگزار شد، خانم امیرحسینی از مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه جهت تکمیل سامانه و به روزرسانی اطلاعات و ارائه آنها تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اهمیت سامانه های مذکور، به لزوم استمرار جلسات آموزشی و به روزرسانی سامانه جامع حقوقی، املاک و قراردادهای صندوق بازنشتگی تاکید کرد و افزود: می بایست دستور العمل های ابلاغی از سوی صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به منظور شفافیت هرچه بیشتر و ثبت اطلاعات دقیق در سامانه مورد توجه قرارگیرد.

در ادامه آقایان ابراهیمی، تاجیک و خانم رنجبر هر یک به صورت کامل و جامع به تشریح، نحوه تکمیل و بروزرسانی و ثبت اطلاعات در سامانه های مذکور پرداختند.

در انتهای کارگاه نیز جلسه پرسش و پاسخ در خصوص کلیه مسائل پیش روی کارشناسان به منظور کسب راهکارهای لازم جهت رفع معضلات به انجام رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.