به دنبال افزایش سودآوری در آتیه صبا هستیم

مدیرعامل آتیه صبا در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت مردم:

به دنبال افزایش سودآوری در آتیه صبا هستیم

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری با تبریک به وزارت مردم درخصوص برپایی” نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی” گفت: دستاوردهای معاونت ها و واحدهای مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه سازمان ها و صندوق های تابعه به خوبی در این نمایشگاه عرضه شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، حسن تاجیک روز چهارشنبه در جریان بازدید از «نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، در خصوص اقدامات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ های تابعه آن به ویژه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا اظهار داشت: تدوین سیاست ها و اصلاح فرآیندهای مرتبط با حوزه اقتصادی صندوق و شرکت های تابعه یکی از اقداماتی است که به کاهش فساد و افزایش سودآوری شرکت ها انجامیده است.

تاجیک گفت: بودجه محور شدن شرکت ها و رصد آن ها در راستای اجرای برنامه های مصوب از دیگر اقدامات اثرگذار در حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا است که به خصوص در شش ماه اخیر با دقت و وسواس خاصی این موضوعات رصد شده است.

وی با اشاره به اقدام و سیاست دیگری که در سودآوری شرکت ها و مدیریت هزینه ها به خصوص در ذیل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا انجام شده و اثرگذار بوده است، گفت: تدوین بودجه ۱۴۰۱ شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا در حال انجام است که در کنار آن در حال تدوین برنامه و استراتژی های این شرکت برای تحقق بودجه سال آینده هستیم.

تاجیک تاکید کرد: تلاش می کنیم با مجموع این اقدامات به افزایش سودآوری شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و به تبع آن حوزه اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری کمک کنیم تا وابستگی این صندوق برای تامین حقوق بازنشستگان عزیز از محل منابع دولت کاهش یابد؛ امیدواریم این مهم همانطور که در سال ۱۴۰۰ اتفاق افتاد در سال آینده نیز به شکل مطلوب تری ادامه یافته و این وابستگی کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، ادامه داد: اگر این نمایشگاه ارزشمند، در فضای باز و در محل دردسترس تری برگزار می شد، به طور قطع هم بازدید عمومی بیشتری صورت می گرفت و هم دستاوردهای بیشتری را می شد به عموم عرضه داشت.

وی تصریح کرد: اقداماتی برای تدوین برنامه های زیرساختی و سند راهبردی فعالیت های دولت سیزدهم انجام شده که بخش هایی از آن در همین دوره شش ماهه به ثمر نشسته است.

تاجیک افزود: علاوه بر اقدامات زیرساختی، فعالیت هایی نیز در بخش مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی و دستگاه های تابعه انجام شده که قابل توجه بوده است.

نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم از ۷تا۲۰ اسفندماه جاری در طبقه ۱۱ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا است و صندوق بازنشستگی کشوری به همراه سایر واحدها و سازمان های تابعه این وزارتخانه در قالب غرفه ای، عملکرد و فعالیت های این صندوق را ارائه می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.