بازدید مدیرعامل و عضو هیأت مدیره آتیه صبا از انبارهای عمومی گمرک تهران

بازدید مدیرعامل و عضو هیأت مدیره آتیه صبا از انبارهای عمومی گمرک تهران

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه عضو هیات مدیره و معاونان آن شرکت از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بازدید کرد.

به گزارش سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دکتر حسن تاجیک مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه سید علیرضا میرنیا عضو هیات مدیره و معاون امور اقتصادی با همراهی حمیدرضا کیامنفرد مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، ضمن دیدار با سیامک حسنی مدیرعامل آن شرکتاز محوطه‌های عملیاتی و همچنین نحوه نگهداری و تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی و کانتینری در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید و در نشست مشترک، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و معاونان هلدینگ آتیه صبا به منظور حضور در بزرگترین مرز زمینی کشور و بیان توسعه فعالیت های گمرکی و غبر گمرکی، گفت: در راستای توسعه سهم بازار، شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در حال حاضر در ۴۷ نقطه گمرکی مستقر شده است که تعداد ۹ نقطه آن از جمله قم، تبریز، خوی، دوغارون، ماهیرود، زاهدان، اراک،سنندج، اصفهان و باشماق در طول یک‌سال گذشته با استفاده از ظرفیت ها و منابع داخلی با کمترین هزینه و افزایش درآمدزایی و سوددهی صورت گرفته است.

کیامنفرد با اشاره به حضور شرکت در سه گمرک مرزی پرویزخان، تمرچین و رازی در روزهای آتی، افزود: طرح جامع بازاریابی و توسعه برنامه های بازاریابی در راستای تدوین سند برنامه استراتژیک در دست اقدام می باشد. چراکه باید مجموعه انبارهای عمومی بر اساس اصول مدیریتی و حاکمیت شرکتی به منظور رقابت با رقبا اصلی در کسب سهم بازار مدیریت شود.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر مدیریت و کنترل هزینه ها در چارچوب بودجه مصوب سال از سوی شرکت ها و شعب تابعه، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه عملیات شرکت از جمله اصلاح کدهای تعرفه و ابلاغ آن از ابتدای سال، تدوین فرایندهای عملیاتی، برنامه نویسی سامانه جدید عملیات شرکت با بهره گیری از ظرفیت داخلی، فعال سازی واحد HSE و ارتقاء بودجه آن و… از جمله اقدامات موثری است که در سنوات گذشته مغفول مانده بود و نتایج این اقدامات به حمد الله کمک شایانی به افزایش درآمدزایی و ایجاد شفافیت درآمدی خواهد شد.

کیامنفرد ضمن پیگیری طرح مشوق‌های بازنشستگی کارکنان شرکت از مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا، اظهار داشت: ساماندهی اعضاء هیات مدیره شرکت های تابعه از بدنه کارشناسی این شرکت نیازمند حمایت آن هلدینگ می باشد.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نمایندگی از بازنشستگان معزز کشوری به عنوان صاحبان سهام این هلدینگ، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای شفافیت و افزایش درآمدزایی در مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، گفت: تعمیم اقدامات مناسب در تمامی شرکت ها و شعب تابعه باید در دستور کار قرار گیرد.

دکتر تاجیک با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های خالی و مغفول مانده از انبارها در شرکت ها و شعب تابعه و توسعه انبارداری نوین و بهره گیری از تمامی فضای عملیاتی انبارها، ادامه داد: از آنجایی که ۷۰ درصد قیمت تمام شده ارائه خدمات را حقوق و دستمزد کارکنان تشکیل می دهد، لذا حجم هزینه های عملیاتی باید با حجم عملیات مجموعه انبارهای عمومی مطابقت داشته باشد؛ چراکه این مسئله همراه مورد تاکید این هلدینگ بوده است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا، با اشاره به استقرار مجموعه انبارهای عمومی در شعب جدید عملیاتی، افزود: بر اساس تکلیف مقرر شده در مجمع عمومی سال مالی گذشته، ساماندهی و سازماندهی منابع انسانی و چابک سازی شرکت با حجم عملیات و همچنین توسعه برنامه های بازاریابی و راه اندازی مدیریت ارتباط با مشتریان، باید در دستور کار شرکت قرار گرفته و گزارش اقدامات آن ارائه شود.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران گزارشی از آخرین وضعیت و روند درآمدزایی، مدیریت هزینه ها، عملیات شرکت ها و شعب تابعه و … به مدیرعامل و معاونان هلدینگ آتیه صبا ارائه داد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه معاونان این هلدینگ از محوطه‌های عملیاتی و همچنین نحوه نگهداری و تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی و کانتینری در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.