ترخیص از بازرسی سنگین و عملیاتی شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ۷۳۷ شرکت هواپیمایی آسمان

ترخیص از بازرسی سنگین و عملیاتی شدن یک فروند هواپیمای بوئینگ۷۳۷ شرکت هواپیمایی آسمان

یک فروند هواپیمای زمینگیر شرکت هواپیمایی آسمان پس از طی مراحل تعمیراتی و بازسازی و انجام پرواز آزمایشی موفقیت آمیز مجدداً به چرخه عملیاتی شرکت آسمان بازگشت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی آسمان و براساس اعلام معاونت فنی و مهندسی آسمان ، پروسه بازرسی سنگین یک فروند هواپیمای زمینگیر بویینگ ۷۳۷ بعلامت ثبت EP-APO از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۱ آغاز و با همکاری همه جانبه متخصصین و مهندسین فنی شرکت پس از طی مراحل تعمیراتی و بازسازی در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۶ پس از انجام پرواز آزمایشی موفقیت آمیز مجدداً به چرخه عملیاتی شرکت آسمان بازگشت.

مهندس صالحی پور افزود : این بازرسی با روش نوین مدیریت پروژه براساس شماره ثبت هواپیما و با کار و تلاش شبانه روزی همکاران تعمیرات اساسی ، برنامه ریزی و مهندسی، شعبات پشتیبانی و تدارکات فنی در مدت زمان قریب به ۸۵ روز کار به انجام رسید و هواپیما آماده خدمت رسانی شده و به ظرفیت پروازی شرکت افزوده گردید.

وی در پایان از حمایت های مدیر عامل ، هیئت مدیره شرکت و همکاری مطلوب و بی دریغ مدیریت و کارکنان ادارات کل امور مالی ، دفتر مرکزی حراست ، تدارکات فنی و خلبانان پرواز آزمایشی در جریان انجام و تکمیل این پروژه قدردانی نمود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.