تشکیل کارگروه برقراری سیستم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ماشین آلات و تجهیزات در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

تشکیل کارگروه برقراری سیستم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ماشین آلات و تجهیزات در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

کارگروه برقراری سیستم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (PM) ماشین آلات و تجهیزات با دستور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، با موافقت و دستور «حمیدرضا کیامنفرد» عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، کارگروه برقراری سیستم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (PM) ماشین آلات و تجهیزات، با حضور «مهدی کمالوند» مدیر فنی و مهندسی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه برخی از مدیران و کارشناسان  فنی و مهندسی و HSE شرکت های غرب، تهران و فرودگاه امام خمینی (ره) تشکیل و جلسات آن برگزار شد.

«مهدی کمالوند» مدیر فنی و مهندسی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به نیاز مبرم شرکت به سیستم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه (PM) جهت پایش و کاهش چشم‌گیر هزینه های تعمیرات و ارتقاء راندمان تجهیزات و جلوگیری از فرسودگی ماشین آلات عملیاتی شرکت، گفت: راه اندازی این سیستم همواره یکی از اهداف شرکت بوده است که به دلیل عدم شناخت کامل و ساده انگاری به موضوع، تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است. لذا از سال ۱۳۹۸ مقدمات این کار در محل شرکت غرب به صورت تخصصی و در جهت ایجاد درک مشترک برای تولید زیرساخت ها و فرمت‌های اولیه سیستم انجام شد و امروز با موافقت و دستور سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تشکیل کارگروه مربوطه و حضور مدیران و کارشناسان از واحد های فنی و مهندسی و HSE شرکت مرکزی و شرکت های تابعه استان تهران، امکان حرکت به سمت سامانه نهایی مقدور شده است.

مدیر فنی و مهندسی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و جامع در جهت افزایش طول عمر ماشین آلات و تجهیزات شرکت‌های تابعه اقدامات موثری انجام شود تا از فرسایش ادوات عملیاتی شرکت جلوگیری و شاهد استفاده بهینه آنها در آینده نزدیک باشیم. لذا برگزاری این جلسات به صورت دوره‌ای در تمامی شرکت‌های تابعه در دستور کار این کارگروه خواهد بود.

گفتنی است، با هماهنگی صورت گرفته با «علی گودرزی» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، این شرکت به عنوان مرکز اصلی این کارگروه و با هدف نهادینه کردن سیستم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ماشین آلات و تجهیزات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران تعیین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.