تعمیم اقدامات مناسب در مسیر افزایش درآمدزایی و سودآوری در دستور کار قرار گیرد

دکتر تاجیک در بازدید از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره):

تعمیم اقدامات مناسب در مسیر افزایش درآمدزایی و سودآوری در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه معاون نظارت بر شرکت های آن هلدینگ از شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، دکتر «حسن تاجیک» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه «نرگس یزدانیان» معاون نظارت بر شرکت ها آن هلدینگ و «ذبیح مرادپور» مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی و با همراهی «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره)، ضمن دیدار و گفت‌وگو با «علیرضا کاشف زاده» سرپرست آن شرکت از محوطه‌های عملیاتی و همچنین نحوه نگهداری و تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی، سردخانه ای و خطرناک بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید و در نشست مشترک، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و معاون هلدینگ آتیه صبا به منظور حضور در بزرگترین مرکز لجستیک هوایی کشور و با بیان توسعه فعالیت های گمرکی در منطقه آزاد شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره)، گفت: سودآوری دو برابری مجموعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثمره تلاش، همت و مساعی شبانه روزی تمامی همکاران کارآ، اثربخش و مسئولیت پذیر می باشند.

کیامنفرد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در توسعه فعالیت های گمرکی در شعب تابعه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) در استان خراسان رضوی و جنوبی، افزود: انجام تعهدات قرارداد BOT گذشته در ایستگاه راه آهن مطهری و توسعه و تجهیز ناوگان عملیاتی و حضور در شعب جدید ماهیرود، دوغارون و منطقه ویژه اقتصادی سرخس از اقدامات مثمر ثمر شرکت فرودگاه امام خمینی (ره) در سال جاری می باشد.

نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تاکید بر مدیریت پروژه های سرمایه ای در چارچوب بودجه مصوب سال از سوی شرکت ها و شعب تابعه، ادامه داد: توسعه فعالیت ها در شمال شرقی کشور چشم انداز مناسبی در حوزه لجستیک و افزایش درآمدزایی و سهم بازار شرکت در آینده نزدیک خواهد داشت.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در راستای شفافیت و افزایش درآمدزایی و سودآوری در مجموعه انبارهای عمومی و خدمات گمرکی، گفت: تعمیم اقدامات مناسب در تمامی شرکت ها و شعب تابعه در دستور کار قرار گیرد.

دکتر تاجیک با تاکید بر تامین منابع مالی در پروژه های سرمایه ای و سرمایه گذاری های آتی از محل بازارهای پولی از جمله تسهیلات بانکی و…، افزود: ساماندهی و سازماندهی منابع انسانی و چابک سازی شرکت با حجم عملیات بر اساس تکلیف مقرر شده در مجمع عمومی، باید در دستور کار شرکت قرار گرفته و گزارش اقدامات آن ارائه شود. 

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با تاکید بر بهره گیری از تجارت لجستیکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در شرکت‌های تابعه این هلدینگ، ادامه داد: شرکت کفش ملی به عنوان بزرگترین شبکه توزیع و فروش کفش در کشور است که مدیریت گروه صنعتی ملی به دنبال احیاء ظرفیت های زیرساختی آن از طریق توسعه فعالیت ها در حوزه انبارداری غیرگمرکی کالاهای عمومی می باشد. لذا حضور نمایندگانی از گروه صنعتی ملی در این بازدید در راستای ایجاد فاز شناخت از فعالیت های عملیاتی در حوزه انبارداری صنعت لجستیک و تعامل و هم افزایی دو مجموعه تابعه این هلدینگ است.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) گزارشی از آخرین وضعیت و روند درآمدزایی، سود آوری و عملیات و… آن شرکت و شعب تابعه به مدیرعامل و معاون هلدینگ آتیه صبا ارائه داد.

گفتنی است، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به همراه معاون این هلدینگ از محوطه‌های عملیاتی و همچنین نحوه نگهداری و تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی، سردخانه‌ای و خطرناک بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.