توسعه فعالیت ها و مشارکت در سرمایه گذاری در پایانه های ریلی کشور

توسعه فعالیت ها و مشارکت در سرمایه گذاری در پایانه های ریلی کشور

سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک کاری با معاون بهره برداری، سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر رفع مشکلات و توسعه فعالیت ها و مشارکت در سرمایه گذاری در پایانه های ریلی کشور، گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، حمیدرضا کیامنفرد عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک کاری روز چهارشنبه (۱۷ دی ماه ۱۳۹۹) با مرتضی جعفری معاون بهره برداری، سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر رفع مشکلات و توسعه فعالیت ها و مشارکت در سرمایه گذاری در پایانه های ریلی کشور، گفت‌وگو و رایزنی کرد.

در ابتدای این نشست، حمیدرضا کیامنفرد عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به شش دهه فعالیت شرکت در گمرکات استراتژیک کشور و با تاکید بر رفع مشکلات دوجانبه این شرکت با راه آهن در شعبه ایستگاه مطهری خراسان، گفت: توسعه شعبه مطهری از طریق سرمایه گذاری و تکمیل زیر ساخت‌ها و راه اندازی فعالیت‌های مرتبط با تخلیه، بارگیری غلات و سوخت در دستور کار شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران قرار دارد.

کیامنفرد با اشاره به ارائه راه‌کارهایی برای همکاری طولانی مدت بین شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: همکاری مشترک با راه آهن برای ایجاد دهکده های لجستیک در یزد، اصفهان، سهلان تبریز، جلفا، قزوین، به عنوان اپراتور اصلی از برنامه های توسعه ای این شرکت می باشد.

در ادامه این نشست، مرتضی جعفری معاون بهره برداری، سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از اقدامات موثر سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران مبنی بر حل و فصل کامل مشکلات به وجود آمده در سالیان گذشته در شعبه شهید مطهری خراسان، گفت: راه آهن آمادگی کامل برای توسعه فعالیت های لجستیکی از طریق سرمایه گذاری شرکاء خود را دارد.

جعفری با اشاره به حضور راه آهن در هجده پهنه لجستیکی پیش بینی شده در حوزه پایانه‌های ریلی کشور، ادامه داد: در برخی از مراکز راه آهن فعالیت انبارداری و تخلیه و بارگیری کالاهای غیر گمرکی صورت می پذیرد که آمادگی داریم تا شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به عنوان اپراتور اصلی این مراکز معرفی شود.

گفتنی است در این نشست، سیامک حسنی مدیر پروژه های توسعه ای و سید محمدرضا میردامادی رییس حقوقی و امور قراردادها شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و محمد مهدی حسن زاده مدیرکل دفتر لجستیک و مصطفی نصیری مدیرکل راه آهن خراسان (به صورت ویدئو کنفرانس) به بیان مطالب و دیدگاه های اجرایی در حوزه رفع مشکلات و توسعه فعالیت های دو جانبه پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.