توسعه و ایجاد بازارهای جدید با هدف افزایش درآمدزایی و ارتقاء سوددهی در دستور کار  / کنترل دقیق کالاها، موثر در افزایش درآمدهای عملیاتی

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات کمرگی ایران

توسعه و ایجاد بازارهای جدید با هدف افزایش درآمدزایی و ارتقاء سوددهی در دستور کار / کنترل دقیق کالاها، موثر در افزایش درآمدهای عملیاتی

در راستای بررسی آخرین وضعیت عملیاتی، درآمدی، هزینه و سود و زیان شرکت‌های تابعه، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با مدیران عامل شرکت های تابعه استان تهران دیدار و گفت ‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، حمیدرضا کیامنفرد مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با هدف بررسی آخرین وضعیت عملیاتی، درآمدی، هزینه و سود و زیان شرکت‌های تابعه و توسعه و ارتقاء فعالیت‌ها با مدیران عامل شرکت های فرودگاه امام خمینی (ره)، تهران و غرب دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با اشاره به سیاست گذاری، پشتیبانی، کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌ها وشعب تابعه در شرکت مرکزی، گفت: مدیران عامل شرکت‌های تابعه علاوه بر آنکه مجری تصمیمات هیات مدیره همان شرکت می باشند، مسئولیت اجرای سیاست های مقرر شده از سوی شرکت مرکزی را نیز بر عهده دارند.

ایشان با تأکید بر هم افزایی با سازمان‌های هم‌جوار از جمله گمرکات اجرایی در جهت تسهیل در روند عملیاتی شرکت، ادامه داد: مدیریت و کنترل هزینه ها و پرداخت بدهی‌های معوق در سال جاری انجام و تسویه حساب شود.

نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با تشریح  ضرورت شاخص‌های بازاریابی در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی در شرکت‌ها و شعب تابعه سراسر کشور، گفت: توسعه و ایجاد بازارهای جدید با هدف افزایش درآمدزایی و ارتقاء سوددهی در دستور کار قرار گیرد. چراکه حفظ وضع موجود کمترین وظیفه و توسعه فعالیت‌ها و ایجاد بازارهای جدید از بالاترین وظایف بازاریابی در شرکت‌ها به شمار می‌رود.

کیامنفرد با تاکید بر برگزاری جلسات مشترک کاری در راستای هم افزایی و مدیریت کالاهای وارده بین شرکت های تهران و غرب، اظهار داشت: تشخیص نوع کالاها از سوی واحدهای HSE در مبادی ورودی کالا برای کنترل دقیق و تفکیک و انبارش کالاها از اقدامات موثر در افزایش درآمدهای عملیاتی شرکت‌ها می‌باشد.

گفتنی است در ادامه این دیدار، نادر فولادی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی امام خمینی(ره)، علی گودرزی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب، رحمان جعفری معاون عملیات و به نمایندگی از طرف مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تهران، سیامک حسنی مدیر پروژه های توسعه ای شرکت مرکزی، حسن اسدی مدیرمالی شرکت امام خمینی (ره)، آرین رجب خواه مدیر مالی شرکت تهران و حمیدرضا یعقوبی آوینی رئیس روابط عمومی و ارتباطات و مسئول بودجه شرکت مرکزی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در ارتباط با وضعیت عملیاتی، پروژه‌های سرمایه‌ای، درآمد، هزینه و سود و زیان شرکت‌های تابعه استان تهران شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.