جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با مدیران شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) برگزار شد

جلسه هم اندیشی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا با مدیران شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) برگزار شد

نشست هم اندیشی جناب آقای دکتر علیخانی مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا با مدیرعامل، جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت صنایع شیر پگاه، یکشنبه ۱۱ دیماه در سالن اجتماعات شرکت آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا­؛ در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر پگاه به شرح اهم برنامه ها، اقدامات و فعالیت های شرکت صنایع شیر پگاه پرداخته و در ادامه گزارش تفصیلی مقایسه­ای از فعالیت شرکت صنایع شیر ایران مربوط به دوره ۹ ماهه سال‌ ۱۴۰۱ در مقایسه با سال ۱۴۰۰ ارائه شد. براساس این گزارش با مدیریت هزینه ها شامل کاهش بهای تمام شده، کاهش ضایعات و تخفیفات به فروش و کاهش دوره وصول مطالبات از بازار، سود کل  شرکت های زیرمجموعه صنایع شیر در مقایسه با ۹ ماهه سال قبل رشد بالاتر از صد درصدی داشته و تحقق بودجه آن نیز افزایش بیش از ۱۲۰ درصد را نشان می دهد. براساس گزارش ارائه شده، فروش ریالی کل شرکت در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با افزایش ۹۰ درصدی مواجه بوده که عمدتاً ناشی از حذف ارز ترجیحی و ترکیب بهینه تولید و فروش بوده است.

در ادامه این جلسه جناب آقای اعیانی مدیرعامل بازرگانی صنایع شیر پگاه پیرامون چالش رفع تعهدات ارزی شرکت، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و موانع بر سر راه رفع این تعهدات پرداخت. وی همچنین از خلق برند فرعی پگاه در بازار کشورهای همسایه در جهت افزایش سهم بازار و همچنین تاسیس فروشگاه های زنجیره ای فروش محصولات پگاه در ۳ ماهه آخر امسال خبر داد.

همچنین جناب آقای کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه صنایع شیر پگاه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه دانش بنیان از ساخت دستگاه تولید پنیر پروسس اشتفان با تکیه بر توان داخلی، ساخت دستگاه UHT   (استریلایزر) در پگاه اصفهان و تهران، مهندسی معکوس و ساخت چرن کره در پگاه لرستان و تولید WPC   و MPC 85  برای اولین بار در کشور و جلوگیری از خروج ارز خبر داد.

دکتر علیخانی مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا نیز ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات همکاران در شرکت صنایع شیر پگاه ابراز امیدواری کرد که انشاالله با همکاری های موثر و استفاده از همه ظرفیت های موجود در هلدینگ آتیه صبا در جهت افزایش ظرفیت تولید و رشد سودآوری شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و حفظ و ارتقاء دارایی بازنشستگان معزز، گام های محکم و موثری برداشته شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.