رکورد ضریب اشغال ۷۳ درصدی هتل های ایرانگردی و جهانگردی در مهرماه شکست

مدیرعامل هتل های ایرانگردی و جهانگردی خبر داد:

رکورد ضریب اشغال ۷۳ درصدی هتل های ایرانگردی و جهانگردی در مهرماه شکست

محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی از شکسته شدن رکورد ضریب اشغال هتل های ایرانگردی و جهانگردی در مهرماه سال جاری و پس از ۲۰ سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در گفتگو با روابط عمومی آتیه صبا اظهار کرد: در یکی دو ماه گذشته بحث واکسیناسیون بطور جدی در کشور دنبال شده و بخش اعظمی از مردم واکسینه شدند. با تسریع واکسیناسیون همگانی و کاهش محدودیت های سفر، درخواست متراکم شده سفر در بین مردم، باعث تمایل بیشتر آن ها در جهت اقدام به سفر شده که این امر باعث شد تا گردشگری داخلی ما در یکی دو ماه گذشته با این افزایش تقاضای سفر روبرو شود.

پوینده در مورد رکوردی که بعد از ۲۰ سال که از تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی می گذرد، در زمینه ضریب اشغال هتل های این مجموعه ثبت شد، خاطرنشان کرد در ۱۸ ماه گذشته طرح سالم گردی، ایرانگردی را که ۱۳ مرحله دارد براساس توصیه های سازمان جهانی بهداشت و همین طور وزارت بهداشت ایران و همچنین توصیه های ۲۰ گانه سازمان جهانی گردشگری در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در زمینه ویروس کرونا، در گروه هتل های ایرانگردی، جهانگردی به اجرا گذاشتیم که با اطلاع رسانی گسترده ای که در مورد آن انجام شد، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و این رکورد تاریخی در مجموعه ما ثبت شد.

وی افزود: در بحث تبلیغات و بازاریابی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی نیز با ۹۰ اینفلوئنسر همکاری هایی صورت گرفت که تاثیر خوبی در معرفی هتل های ما در جامعه داشت.از سوی دیگر مشتریانی که از این طرح استفاده کرده بودند و رضایت داشتند، مشتریان بیشتری را به سمت هتل های ما جلب کردند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی همچنین با اشاره به برگزاری رویدادهای آخر هفته در هتل های زیرمجموعه نقش این رویدادها را در افزایش ضریب اشغال هتل ها مثبت ارزیابی کرد.

وی با اشاره به دیگر اقداماتی که در بالا بردن ضریب اشغال پایدار هتل های مجموعه ایرانگردی و جهانگردی صورت گرفته به موضوع گارانتی اشاره کرد و گفت: در این زمینه ما توانستیم به توافق هایی با شرکت های حقوقی و اشخاص حقیقی برسیم که بر اساس آن، برای درصدی از اتاق های هتل های زیر مجموعه برای مدت ۳ سال بصورت گارانتی، مشتری جذب کنیم.

وی افزود: همچنین با ۱۵۰ شرکت گردشگری و سازمان مختلف در زمینه گارانتی اتاق ها و سفرهایی که کارکنان شان در پیش دارند و همچنین در زمینه رزرو شناور قراردادهایی بسته شده است.

پوینده همچنین از فعال شدن باشگاه مشتریان هتل های ایرانگردی و جهانگردی خبر داد و افزود: در بحث رستوران های مجموعه نیز ما پیگیر برنامه هایی در جهت استفاده بهینه از ظرفیت ۱۳ هزار صندلی در فضاهای رستورانی مجموعه و ارتقاء کیفیت غذاها در هتل های زیرمجموعه هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد که مجموعه این اقدامات و تسریع روند واکسیناسیون از سوی دولت باعث شد که گروه هتل های ایرانگردی جهانگردی به این رکورد تاریخی دست پیدا کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.