خریداران سهام آتیه صبا نگران نوسانات بازار نخواهند شد/ افزایش عزت نفس بازنشستگان رسالت مهم آتیه‌صباست

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا

خریداران سهام آتیه صبا نگران نوسانات بازار نخواهند شد/ افزایش عزت نفس بازنشستگان رسالت مهم آتیه‌صباست

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: با ورود آتیه صبا به بورس، خریداران سهام این شرکت، نگرانی از نوسانات بازار بورس نخواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، سید علیرضا عظیمی پور در گردهمایی مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا که با حضور حجت میرزایی، معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از مدیران شرکت های زیرمجموعه هلدینگ آتیه صبا در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد ضمن تبریک دهه مبارک فجر با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده هلدینگ آتیه صبا و شرکت­های زیرمجموعه آن اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد در مقایسه با سال گذشته انتظارات جدی تری از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ داریم. وی افزود: خانواده آتیه صبا شامل حوزه های گردشگری، حمل و نقل، انبارداری و امور گمرکی و دیگر حوزه های کسب و کار، به شدت و بطور مستقیم از موضوع کرونا آسیب دیده اند.

وی افزود: شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به عنوان مجموعه ای فعال در بخش صنعت، معدن و خدمات، با به کارگیری سرمایه انسانی شایسته از طریق بهبود سبد سرمایه گذاری ها، ضمن پرداخت سود نقدی مستمر، ذخایر و دارایی های صندوق بازنشستگی کشوری را مدیریت می کند و افزایش می دهد.

عظیمی پور با اشاره به چالش هایی که از زمان آغاز به کار در این مجموعه در سال ۹۸ با آن روبرو بوده است، ساماندهی شرکت های زیرمجموعه، گزارش منظم مجامع برگزار شده، افتتاح پروژه ملی آزاد راه شرق سپاهان، احیای شرکت آپادانا سرام، ادغام و ایجاد شرکت مادرتخصصی گردشگری، خروج شرکت های تابعه از زیان و ساماندهی شرکت های متوقف، مدیریت سبد سهام، تشکیل شورای مشورتی بورسی و تدوین استراتژی جدید برای خرید و فروش سهام را از جمله فعالیت های این هلدینگ در یک سال گذشته برشمرد.

عظیمی پور با اشاره به راه اندازی شرکت راهکار هوشمند صبا، آن را اولین مرکز نوآوری در میان استارت آپ ها و پروژه های دانش بنیان برشمرد که با نظر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در زیرمجموعه هلدینگ آتیه صبا آغاز به فعالیت کرده است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در بخش دیگری از سخنانش آتیه صبا را یک هلدینگ چندرشته ای معرفی کرد و افزود: اگر آتیه صبا وارد بورس شود، کسی که سهام این شرکت را بخرد، نگران نوسان های بازار نخواهد بود.

او با تاکید بر تلاش بر ارتقای سطح شفافیت در هلدینگ آتیه صبا گفت: مبارزه با فساد، شفافیت در عملکرد، پیگیری دعاوی حقوقی، پیگیری مطالبات سنواتی، تشکیل کمیته های تخصصی و برنامه ورود به بورس از مهم‌ترین برنامه های هلدینگ آتیه صبا بوده است.

وی با بیان اینکه سرمایه این هلدینگ از ۵۰۰ میلیارد تومان در آغاز، در حال حاضر به ۴۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، زنجیره فعالیت های این هلدینگ را به صورت لجستیک، گردشگری، معادن فلزات رنگین، صنایع غذایی، تکنولوژی، دانش بنیان و سلامت برشمرد و با نام بردن از ویژگی های یک شرکت با حکمرانی خوب، افزود: با پایش مستمر عملکرد، ورود به بورس، هم افزایی بین شرکت ها و جلوگیری از رفتار جزیره­ای آنها ، به کارگیری مدیران شایسته، ارتقای کیفیت هیات مدیره ها، مبارزه با فساد و افزایش شفافیت حکمرانی شرکتی خوب را تحقق می­بخشیم.

عظیمی پور با تاکید بر اهمیت حاکمیت شرکتی خوب، از تهیه و تدوین شیوه نامه‌ای در همین زمینه و ابلاغ آن به شرکت­‌های زیرمجموعه آتیه صبا در آینده نزدیک خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ما در هلدینگ آتیه صبا و شرکت­‌های زیرمجموعه همه تلاش­مان در جهت افزایش عزت نفس بازنشستگان عزیز و خانواده‌­های آن­ها است و این مهم را یک رسالت ارزشمند برای خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.