خودکفایی شرکت تجهیزات ایمنی راهها در تأمین قطعات و کاهش قیمت تمام شده تولید انواع رفلکتور های آشکارساز میانی نیوجرسی

خودکفایی شرکت تجهیزات ایمنی راهها در تأمین قطعات و کاهش قیمت تمام شده تولید انواع رفلکتور های آشکارساز میانی نیوجرسی

ایمنی حمل و نقل یکی از زیربخش های اصلی در زمان بهره برداری از جاده ها و معابر می باشد. استفاده از حفاظ های بتنی (نیوجرسی) با ابعاد و مشخصات مناسب در جداسازی معابر و جاده ها، به سبب توانایی بالا در کنترل خودروهایی که از مسیر منحرف می شوند، می تواند بخش قابل توجهی از خسارات جانی و مالی تصادفات را کاهش دهد.

این قطعه اولین بار در سال ۱۹۶۸ در شهر نیوجرسی مورد استفاده قرار گرفت. در ایران نیز نخستین بار در سال ۱۳۷۵ توسط وزارت راه وترابری با نظارت مهندسین توانمند ایرانی تولید گردید که به منظور ایمن سازی سطح معابر و جدا سازی خطوط، استفاده در دوربرگردانها، کنار جاده های فرعی و نیز در رفوژ وسط خیابان های اصلی جهت ایجاد فضای سبز مورد استفاده قرار گرفت.
حفاظ بتنی مفصلی (نیوجرسی) ساخت شرکت تجهیزات ایمنی راهها با تاییدیه  وزارت محترم راه و شهرسازی، نوعی جدا کننده بتنی مسلح می باشد که در ابعاد مختلف  با مشخصات کیفی بالا تولید میگردد.
وجه تمایز ساخت این محصول در شرکت تجهیزات ایمنی راهها، بکارگیری فناوری های نوین نظیر استفاده از بتن خودتراکم، عمل آوری با بخار و تولید به صورت مفصلی می باشد که باعث سهولت در حمل و نقل بوده و قابلیت نصب آن به صورت مکانیزه را امکان پذیر می نماید.
با توجه به اینکه نصب نیوجرسی در اغلب راه های عبوری با هدف ایجاد ایمن سازی انجام میگردد؛ نصب بازتابنده ها یا رفلکتور ها بر روی آن معمولا دید را در شب راحتتر کرده و تشخیص مسیر را برای رانندگان هموارتر میکند.
این محصول با کیفیت ها و اشکال متفاوت در کشور تولید میگردد که در درجه اول می توان گفت دوام آن بر روی نیوجرسی و میزان بازتابندگی نور در آن بسیار حائز اهمیت می باشد.
اگر تولید نیوجرسی تا نصب آن در آزادراه ها و جاده ها را یک زنجیره در نظر بگیریم شرکت تجهیزات ایمنی راهها جز معدود واحد های تولیدی می باشد که مجهز به تمام مراحل ساخت این قطعه از قالبسازی تا تولید و نصب انواع رفلکتور ها در کارگاه های شرکت می باشد.
فعالسازی خط تولید آشکارسازهای میانی نیوجرسی یکی از اهداف این واحد تولیدی بوده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته و سیاست های اجرایی هیات مدیره شرکت این کارگاه تولیدی تجهیز شده و با اشتغال زایی و جذب نیروهای کار آمد توانسته با تولید رفلکتور های با کیفیت و نصب آن بر روی نیوجرسی سبد محصولات خود را تکمیل نماید.
نکته قابل توجه در ایجاد این خط تولید را می توان خودکفایی شرکت تجهیزات ایمنی راهها در تامین قطعات و کاهش قیمت تمام شده تولیدات این شرکت دانست و سودآوری قابل توجهی که در اغلب واحد های تولیدی مورد توجه می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.