رفع موانع تولید تجهیزات ایمنی راه ها در دستور کار قرار گیرد

استاندار البرز:

رفع موانع تولید تجهیزات ایمنی راه ها در دستور کار قرار گیرد

استاندار البرز روز دوشنبه در بازدید از شرکت ساخت تجهیزات ایمنی راه های کشور مستقر در شهرستان فردیس ، دستور داد تا رفع موانع تولید این شرکت بزرگ در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از خبرگزاری ایرنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه این بازدید گفت:  یکی از شرکت های بلند آوازه و با نام نشان  کشور که تاریخ تاسیس آن به سال ۱۳۱۷ برمی گردد ، شرکت ساخت تجهیزات ایمنی راه ها بوده که اکنون حدود  ۱۰۰ نفر در آن  مشغول بکار هستند .

وی ادامه داد: این شرکت در زمینه ساخت حفاظ های سیمانی و فلزی راه ها ، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی فعالیت دارد.

استاندار البرز  با اشاره به اینکه متاسفانه در طول یکی و دو سال اخیر مشکلاتی برای این شرکت پیش آمده است ، اظهار داشت: این شرکت بنا به عللی نتوانسته برخی از دیون خود را به بانکها  پرداخت کند که مقرر شد که در اولین جلسه ستاد استانی رفع موانع تولید گردش کاری فرماندار فردیس و مدیرعامل شرکت ساخت تجهیزات ایمنی راه ها تهیه  در اختیار ستاد استانی قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما تلاش می کنیم که موانع این شرکت برطرف شود ضمن آنکه  مدیرعامل شرکت نیز متعهد به تنوع بخشی به محصولات شرکت شده و میزان اشتغال را از ۱۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت  ساخت تجهیزات ایمنی راه ها نیز گفت: در زمینه تولید انواع حفاظ های ایمنی راه  این شرکت  از تولید کنندگان بزرگ و با صلاحیت از وزارت راه و شهرسازی است و تولیدات آن استاندارد می باشد.

جواد تن زاده افزود: بازار هدف محصولات این شرکت شهرداری های کل کشور، راهداری ها و پروژه های راه سازی کشور است که اکنون تامین بخشی از نیازهای آنها در دست اقدام است.

وی گفت: موانع تولید این شرکت درواقع بدهی های  سنوات گذشته به بانک های عامل است که  باعث شد بخشی از خطوط تولید دچار مشکل شود یا در توقیف بانک قرار گیرد.

تن زاده خاطر نشان کرد:  اکنون تقاضا برای محصولات این شرکت بالا است اما به دلیل  موانع ومحدودیت های کاری نمی توانیم پاسخگوی نیازها باشیم .

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.