سرمایه‌گذاری و بازسازی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با بهره‌وری مالی از املاک و مستغلات ایرانگردی

سرمایه‌گذاری و بازسازی هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با بهره‌وری مالی از املاک و مستغلات ایرانگردی

محمدرضا‌ پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، با تأکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری در این شرکت، گفت: شرایط کنونی بهترین زمان برای بازسازی هتل‌ها و خرید مجموعه‌های سود ده است.

به‌گزارش روابط ‌عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، محمدرضا پوینده یکشنبه ۲۷ مهر در نشست شورای معاونین با بیان اینکه زنجیره هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در بسیاری از شهرهای منتخب برای گردشگری دارای شعبه نیست، تصریح کرد: تبدیل زمین‌های بایر تحت مالکیت گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به مجموعه‌های اقامتی قابل بهره‌برداری در شهرهای مقصد گردشگری و همچنین استفاده از سود این املاک برای بازسازی مجموعه‌های قدیمی‌تر باید در اولویت قرار گیرد.


وی هم‌چنین با اشاره به اهمیت وجود بخش فنی به‌منظور حل مشکلات ساختاری مجموعه، بر تقویت این حوزه در شرکت تاکید کرد.


پوینده در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته منابع انسانی، از تدوین چارتی ساختاری برای انتخاب و قدردانی از پرسنل نمونه خبر داد.


فریبا عباسی عضو هیئت مدیره و مدیر روابط‌عمومی شرکت نیز با اشاره به تبلیغات رستوران هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در فضای مجازی توسط اینفلوئنسرهای حوزه گردشگردی و غذا به مناسبت روز جهانی غذا، بیان کرد: ما هم‌چنین در حال نهایی کردن رویداد پاییزی هتل جهانگردی دیزین هستیم.


وی هم چنین از مذاکره با مدیر فروش شرکت کفش ملی در خصوص تهاتر خدمات و استفاده از کالاهای این مجموعه خبر داد.


علی مختاری معاون مالی و اداری شرکت نیز با اشاره به جمع آوری اطلاعات مالی هتل‌ها توسط واحد مالی در هفته‌های اخیر، گفت: ضروروی است تا هزینه تهیه غذا در تک تک رستوران های هتلهای ایرانگردی بررسی شود تا در صورت زیان‌ده بودن برای باز بودن یا نبودن این رستوران‌ها تصمیماتی اتخاذ شود.


هم‌چنین علی کاظمی معاون اجرایی شرکت اظهار کرد: در حال انجام پیگیری‌های لازم برای اخذ تسهیلات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای دوران رکود هتلها و تعطیلی ناشی از شیوع کرونا هستیم.


در این نشست علی رادمند معاون توسعه و سرمایه‌گذاری گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی از مذاکره با سازمان همیاری‌های شهرداری استان تهران برای ارائه خدمات اقامتی به این مجموعه خبر داد.


در ادامه نشست نیز عباس پالیزبان مدیر حقوقی شرکت ضمن اشاره به بررسی مشکلات حقوقی برخی هتل‌های مجموعه، گفت: بخش اعظمی از مشکلات حقوقی اخیر مجموعه دیزین حل شده است.


هم چنین امیرحسین شفیعی سرپرست حراست شرکت با اشاره به ضرورت ارتقای امنیتی هتل‌ها، افزود: وضعیت دوربین‌های امنیتی هتل‌ها باید مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.