سه انتصاب جدید در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

سه انتصاب جدید در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران

با صدور احکامی از سوی «محمدرضا اسدی» مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، مدیران عامل شرکت های گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا و همچنین سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا،آقای «جواد قجری» به عنوان مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، آقای «حسین شفایی» به عنوان مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا و آقای «مهراب نریمانی اختر» به‌ عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان معرفی شدند.

محمد رضا اسدی مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران  در آیین معارفه مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم ضمن تشکر از زحمات آقای «محمدرضا نقی پور» در دوران تصدی مسئولیت در این شرکت و تمامی همکاران شاغل دربندر لنگه ضمن تأکید بر گسترش و همکاری با سازمان های هم جوار گفت: گسترش همکاری ها موجب درک مشترک از موضوعات و مشکلات می شود و می توان با توسعه و تأمین تجهیزات مورد نیاز، به جلب رضایت بیشتر خدمات گیرندگان دست یافت. وی همچنین در ادامه ضمن آرزوی موفقیت برای آقای «جواد قجری» در جایگاه مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره افزود با توجه به تجربه و تخصص آقای قجری با در نظر گرفتن سیاست های کلان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، تلاش ایشان و پرسنل زحمتکش شرکت، ما شاهد رشد و تعالی بیش از پیش این شرکت خواهیم بود.

عباس مجتهد زاده عضو هیأت مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی آستارا با قدردانی از زحمات آقای «عادل محمدیان»، آقای «حسین شفایی» را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کردند.

مجتهدزاده ضمن ارائه تحلیل اجمالی از مسائل و موضوعات اقتصادی و تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، شیوع ویروس کرونا را باعث افت درآمدهای شرکت انبارهای عمومی ایران عنوان و ضمن بیان سیاست های کلان شرکت مبنی برافزایش فرصت های درآمدی و شناسایی موقعیت های سرمایه گذاری به منظور تحقق این مهم، افزایش همدلی و همکاری کارکنان را با مدیرعامل جدید خواستار شد.

اسماعیل خلیلی عضو هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در آیین معارفه سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان ضمن قدردانی از زحمات آقای «رضا نظری» بر اصلاح ساختار تمامی شرکت ها و شعب تابعه انبارهای عمومی ایران در راستای ارتقای بهره وری و خرید تجهیزات و ماشین آلات جدید برای آن ها تأکید و افزود برای برون رفت از شرایط سخت کنونی ما نیازمند آرامش همراه با قضاوت صادقانه هستیم که این کار با اخلاق محوری ، تقوا و ایمان قابل انجام است. البته تعالی اقتصادی نیز فقط با پیدا کردن بازارهای جدید و تعامل خوب با دیگر سازمان ها قابل دسترسی خواهد بود.

وی در ادامه با معرفی آقای «مهراب نریمانی اختر» به عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و از تمای پرسنل این شرکت خواست با تعامل کامل با سرپرست شرکت زمینه رونق و موفقیت این شرکت را فراهم آورند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.