عظیمی پور خبرداد: تشکیل کمیته های تخصصی در هلدینگ آتیه صبا برای برون رفت شرکت ها از بحران کرونا

عظیمی پور خبرداد: تشکیل کمیته های تخصصی در هلدینگ آتیه صبا برای برون رفت شرکت ها از بحران کرونا

دیدار نوروزی مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با مدیران شرکت های تابعه این هلدینگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ اتیه صبا ، مدیران شرکت های تابعه هلدینگ آتیه صبا در اولین روز کاری سال ۱۳۹۹ با حضور در دفتر مرکزی هلدینگه آتیه صبا با دکتر عظیمی پور دیدار و پیرامون موضوعات مختلف گفتگو کردند.

دکترعلیرضا عظیمی پور در این دیدار با اشاره به شرایط پیش روی کشور که درگیر با ویروس کرونا است اظهار کرد: با شیوع این ویروس بسیاری از کسب و کارها در کشور دچار آسیب شده اند و برخی نیز رو به تعطیلی رفته اند و فعلا هیچ برنامه زمانبندی هم برای پایان این ویروس در جهان وجود ندارد وباید در این شرایط کنونی برای اداره شرکت ها طرح های ویژه کوتاه مدت و میان مدت داشته باشیم تا آسیب کمتری به بنگاه ها وارد شود.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده است خاطرنشان کرد:این موجی است که سراسر جهان را فراگرفته است و اگر مدیریت نشود و راه کاری برای آن نداشته باشیم کلیه فعالیت های اقتصادی را از بین می برد.

عظیمی پور تاکید کرد: ما در هلدینگ آتیه صبا برای این بحران، کمیته های تخصصی در هر زمینه تشکیل داده ایم و به صورت تخصصی به امور شرکت ها رسیدگی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم با ارائه های نسخه های مختلف شرکت ها را از بحران موجود خارج کنیم.

وی افزود: باید براساس هر شرایطی مدیران شرکت ها فرصت ها را شناسایی کنند و از آن بهره برداری کنند تا بنگاه ها دچار آسیب نشوند.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت:روزهای سختی را در کشور سپری می کینم و دغدغه همکاران را در شرکت های زیر مجموعه هم درک می کنیم و تمام تلاش ما این است که سخت ترین تصمیمات در امور شرکت ها را به تاخیر بی اندازیم تا معیشت کارکنان خانواده بزرگ آتیه صبا آسیبی نبیند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.