عظیمی پور مطرح کرد: برنامه هلدینگ آتیه صبا برای افزایش سرمایه گذاری در حوزه معادن

عظیمی پور مطرح کرد: برنامه هلدینگ آتیه صبا برای افزایش سرمایه گذاری در حوزه معادن

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از برنامه این هلدینگ برای افزایش سرمایه گذاری در حوزه معادن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا، سید علیرضا عظیمی پور در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت صدرمعادن ایرانیان با بیان اینکه هلدینگ آتیه صبا تصمیم دارد به صورت جدی وارد حوزه معادن شود اظهار کرد: حوزه معدن و استخراج فلزات جز حوزه هایی است که از تحریم های بین المللی مصون مانده است و بازدهی مناسبی در بازار دارد و ما قصد داریم سرمایه گذاری در این حوزه پر بازده را افزایش دهیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تصریح کرد: بنا داریم شرکت صدر معادن را هد معدنی هلدینگ کنیم و به همین دلیل باید این شرکت در نوع اکتشافات و نوع ماده معدنی که استخراج می کند بازنگری و بررسی کند که کدام نوع اکتشاف و ماده معدنی از بازدهی بهتری برخوردار است و روی آن موارد تمرکز کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که بازار سرمایه رونق دارد بهترین وقت برای تامین منابع شرکت ها است و می توانیم برای پروژه های معدنی سرمایه خوبی جذب کنیم و باید تلاش شود تا بهترین سرمایه گذاری در حوزه معدنی انجام شود.

عظیمی پور تاکید کرد: با توجه به اینکه شرکت صدر معادن ۲ معدن مس دارد که در مجموع ۴۱کیلومتر وسعت دارد باید با یک برنامه راهبردی برای اکتشاف ذخایر معدنی در این معادن داشته باشد که بتوانیم بیشترین ماده معدنی را استخراج کنیم و امیدوارم با حضور مهندس خراطی زاده این شرکت بازدهی و سود بالایی را برای سهامداران اصلی ما که بازنشستگان محترم هستند داشته باشد تا منجر به رضایت ذینفعان ما از مجموعه هلدینگ آتیه صبا شود.

در پایان این جلسه تودیع و معارفه مهندس شهرام خراطی زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صدر معادن ایرانیان معرفی شد و از خدمات حمیدرضا محقق در طول مدت فعالیت در این شرکت تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.