فروشگاه آنلاین کفش ملی راه اندازی شد

فروشگاه آنلاین کفش ملی راه اندازی شد

برای اولین بار در تاریخ فروشگاههای مجازی کشور،  فروشگاه آنلاین کفش ملی  با امکان ارسال رایگان برای هر مبلغ خرید و برای  هر نقطه از کشور با سه ماه ضمانت فروش راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی ملی،  در راستای تکمیل زنجیره خدمات فروشگاه‌های کفش ملی و همچنین اهمیت پوشش فروش آنلاین و تسهیل خرید غیرحضوری برای مشتریان در شرایط کنونی کشور، به همت شبانه‌روزی متخصصین و کارکنان این برند ملی در ایام نوروز، سامانه خرید آنلاین کفش ملی، با شعار “با یک کلیک ملی‌پوش شو” ، طراحی و راه اندازی شد تا بخش دیگری از زنجیره خدمات گروه صنعتی ملی را تکمیل کند.

با توجه به فعالیت حدود ۲۴۰ شعبه کفش ملی در سطح کشور و توان ثبت، ارسال و پیگیری سفارش از استان‌های مختلف،  سامانه فروشگاه آنلاین کفش ملی این امکان را دارد که برای اولین بار در تاریخ فروشگاههای مجازی، برای هر مبلغ خریدی در هر نقطه از کشور، ارسال رایگان ، در حداکثر بازه زمانی ۲۴ ساعت داشته باشد.

همچنین فروشگاه مجازی کفش ملی به پشتوانه دارا بودن مجهزترین آزمایشگاه صنعت کفش کشور برای اولین بار در تاریخ عرضه آنلاین کفش در کشور، ضمانت ۳ ماهه تعویض و بازگشت محصول را داراست.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این فروشگاه آنلاین، ارائه شناسنامه کامل کفش برای نخستین بار در کارنامه فروش کفش در کشور است.

در فاز نخست این طرح، بیش از ۲۰۰ نمونه از محصولات برند کفش ملی در گروه‌های بچه‌گانه، زنانه، مردانه و ورزشی با در نظر گرفتن  تنوع سلایق مخاطبان عرضه می شود.

علاقمندان برای دسترسی به این فروشگاه می توانند به نشانی اینترنتی Shop.mellishoes.ir مراجعه کنند و از تنوع محصولات؛ ویژگی و کیفیت، نحوه و شرایط خرید محصولات مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.