نتایج رضایت بخش طرح “سالم‌گردی، ایرانگردی”

نتایج رضایت بخش طرح “سالم‌گردی، ایرانگردی”

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی سیستان و بلوچستان وارد این استان شده بود نسبت به نحوه پذیرایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هتل جهانگردی زاهدان اظهار رضایت کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، محمدجواد آذری جهرمی گفت: نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان و مدیر هتل جهانگردی زاهدان و رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی در این مجموعه شایان تقدیر است.
وی افزود: هتل جهانگردی زاهدان مجموعه‌ای زیبا، با صفا و آرام است و در محدودیت‌های کنونی ناشی از شیوع کرونا تلاش و همت ایمان صدری مدیر و کارکنان این مجموعه در پذیرایی مناسب با رعایت تمامی موازین بهداشتی، موجب آرامش خاطر بیشتر مهمانان این مجموعه می‌شود.
مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی نیز با اشاره به سفر وزیر ارتباطات به سیستان و بلوچستان و پذیرایی از وی و هیأت همراهش گفت: شامگاه شنبه ششم دی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیأت همراه وی در تالار نگین هتل جهانگردی زاهدان به صرف شام پذیرایی به عمل آمد که با نظر مثبت این مقام مسئول، و هم چنین ابراز رضایت احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و حبیب‌الله دهمرده نماینده‌ مردم زابل و معاونان وزیر همراه شد.
محمدرضا پوینده همچنین با ابراز خرسندی از نظر مساعد وزیر ارتباطات در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی درهتل جهانگردی زاهدان، ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا از همان روزهای اول در مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی به فکر اجرای طرحی برای تامین سلامت کامل مهمانان و کارکنان بودیم و به همین خاطر بر اساس دستورالعمل‌های سازمان جهانی بهداشت، وزارت بهداشت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا، تمام موارد مرتبط با پیشگری از شیوع این بیماری در هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به‌طور جدی در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بعد از آن، طرح “سالم‌گردی، ایرانگردی” را آغاز کردیم که بر اساس آن تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در هتل‌های تحت پوشش این شرکت رعایت می‌شود، این موضوع موجب افزایش آرامش‌خاطر و رضایت مهمانان و هم‌چنین پذیرایی و میزبانی از جمع کثیر مسئولان کشوری از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در سراسر کشور شده است.
مدیر‌عامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی خاطرنشان کرد: طی ده روز آینده که وزیر ارتباطات با هدف پوشش دادن روستاهای بالای ۲۰ خانوار سیستان و بلوچستان به شبکه ملی اطلاعات، شخصاً دراین استان مستقر است، تیم تشریفاتی هتل جهانگردی زاهدان در راس پذیرایی از وزیر و هیأت همراه این مقام مسئول می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.