لزوم افزایش تعامل با سازمان‌های دولتی برای گارانتی هتلها در فصول کم درآمد

مدیرعامل سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی مطرح کرد:

لزوم افزایش تعامل با سازمان‌های دولتی برای گارانتی هتلها در فصول کم درآمد

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در دیداری که دوشنبه هفتم تیر۱۴۰۰ با مدیران گروه مرکزی داشت گفت: اتاق فروشی به تنهایی سودی ندارد، برای عقد قراردادهای گارانتی تلاش کنید.

به‌گزارش روابط ‌عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی؛ محمدرضا پوینده با اشاره به‌ ارائه گزارش آماری و تطبیقی گروه مرکزی از فعالیت اخیر  این گروه افزود: این آمار و ارقام باید نقشه راهی برای افزایش ضریب اشغال هتلهای مرکزی شوند، برای رسیدن به این هدف، تعامل با صدا و سیمای استان‌ها و تبلیغات محیطی را افزایش دهید.

وی همچنین با اشاره به اینکه نیروی انسانی تمام دارائی یک سازمان است افزود: آموزش مستمر کارکنان در زمینه‌های گوناگون باید اولویت کار مدیران قرا گیرد.

رجبعلی خسروآبادی رئیس هیأت مدیره نیز با بیان اینکه هتل یزد در سال ۹۸ که کرونایی وجود نداشته نیز ضریب اشغالی زیر در صد میانگین هتلهای استان داشته تصریح کرد: باتوجه به رقابت تنگاتنگ مجموعه‌های اقامتی در بالابردن کیفیت و کمیت ارائه خدمات و با توجه به اینکه عمده جامعه هدف هتلهای گروه مرکزی را  مهمانان سازمانی تشکیل می‌دهند، تخفیفاتی بیش از گذشته برای ارگان ها و ادارات درنظر بگیرید.

وی همچنین خاطرنشان کرد: درصورتی که طرح توجیهی برای افزایش درآمد یا بازسازی در نظر دارید برای انجام بررسی‌های لازم به هیئت مدیره ارائه دهید.

ساسان فخر مدیر گروه مرکزی و مدیر هتل جهانگردی یزد با اشاره به قرارداد اخیر مجموعه یزد با تیم فوتبال یزد به‌منظور ارائه خدمات فصلی اقامتی این تیم افزود: متاسفانه با توجه به افزایش رقبا در شهر یزد و نیاز به بازسازی بیش از نیمی از اتاق های هتل با کاهش ضریب اشغال مواجه هستیم.

فریبا عباسی عضو هیأت مدیره و مدیر روابط‌عمومی نیز اظهار کرد: با همکاری تیم‌های گوناگون در زمینه‌های مختلف و با ایده گرفتن از فرهنگ بومی شهر خود رویدادهای فرهنگی_ورزشی برگزار کنید، همچنین با استفاده از ظرفیت کارکنان خلاق مجموعه خود ارتباط با مسافران و مخاطبتان صفحات مجازی هتل‌ها را افزایش دهید.

علی مختاری معاون مالی اداری نیز با اشاره به لزوم کاهش مطالبات و هم افزایی هتلهای این گروه برای ارتقای مجموعه ایرانگردی اظهار کرد: ما به‌عنوان نیروهای دفتر مرکزی تلاش مضاعفی برای کاهش بدهی‌ها انجام دادیم، اما در مقابل هتل یزد با افزایش بدهی‌ها و مطالباتش باعث افزایش درصد بدهی منطقه مرکزی شده است.

علی کاظمی معاون اجرایی شرکت نیز با بیان اینکه بسیاری از هتلهای ایرانگردی در زمینه خدماتی سودده هستند ولی هزینه‌های سرسام آور رستوران‌ها موجب زیانشان میشود اذعان داشت: تالار مجموعه یزد نیاز به بازسازی دارد ولی در زمینه غذای بیرون بر فعالیت مجدد رستوران سودی برای این هتل نخواهد شد.

علی رادمند معاون توسعه و سرمایه‌گذاری شرکت نیز با اشاره به تعاملات مناسب گروه مرکزی با معاونت سرمایه گذاری درخصوص ارائه برنامه‌های بازاریابی و فروش، اضافه کرد: مجموعه یزد برای  جذب گردشگر و افزایش ضریب اشغال باید فضای ورزشی مناسبی در محوطه این مجموعه ایجاد کند.

 وی همچنین اظهار کرد: در بحث نرخ‌های تخفیفی و تشویقی و مذاکرات خوبی در حال انجام است و بزودی قراردادهای خوبی برای افزایش درآمد این گروه منعقد خواهد شد.

مهیار نجم‌آبادی رئیس دفتر مدیرعامل نیز با اشاره به اینکه این نشست با هدف کم کردن صف و ستاد برگزار شده است خاطرنشان کرد: مجموعه هتل‌های گروه مرکزی در اسرع وقت گزارشی در رابطه با کم شدن درآمد و افزایش بدهی‌ها ارائه دهند.

در پایان این دیدار همچنین علیزاده مدیر هتل جهانگردی خرم‌آباد، رضایی مدیر هتل جهانگردی شهرکرد، محبوبه طیبی مدیر هتل جهانگردی نائین و چالاکی مدیر گلپایگان گزارشی از عملکرد اخیر واحد خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.