مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا منتهی به سال مالی ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ با حضور نماینده صاحبان سهام و اعضای هیأت مدیره شرکت  و فتح الله شعبانی ، معاون مالی صندوق بازنشستگی روز گذشته در محل شرکت آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، در ابتدای این جلسه حسن تاجیک، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا ضمن خیرمقدم به حاضرین در این مجمع و با تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط همکاران در مجموعه آتیه صبا هدف غایی از فعالیت در آتیه صبا را حفظ و ارتقاء ارزش ذخایر بازنشستگان گرانقدر اعلام کرد و افزود: امیدواریم نتیجه این اقدامات در راستای تامین رفاه و آسایش بیشتر ذینفعان ما که بازنشستگان معزز هستند و همچنین کمک به جریان نقدینگی صندوق به منظور پرداخت حقوق بازنشستگان باشد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا خاطرنشان کرد: تلاش  می­کنیم با استفاده از رهنمودهای بزرگوارانی که به عنوان سیاست گذار در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین صندوق بازنشستگی کشوری هستند، بتوانیم به نحو مطلوب از امانت بازنشستگان گرامی صیانت کنیم.

در ادامه این مجمع محمد مهدی انتشاری عضو هیأت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری به نمایندگی از صندوق ‌بازنشستگی‌کشوری به سمت رئیس مجمع، محمدرضا فرهادی پور مدیرامور مجامع صندوق بازنشستگی کشوری و مهدی دادفر ، مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان ناظرین مجمع و همچنین به نمایندگی از سایر سهامداران و حسن تاجیک مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا نیز به سمت دبیر مجمع انتخاب شدند.

در ابتدای جلسه گزارش فعالیت هیأت مدیره به مجمع مربوط توسط نرگس یزدانیان معاون نظارت بر شرکت های آتیه صبا ارائه و پس از آن گزارش حسابرس و بازرس قانونی قرائت شد و در ادامه به سوالات مطروحه حاضرین در مجمع پاسخ داده شد.

در نهایت صورتهای مالی سال ۱۳۹۹  شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.