پیام تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی به مناسبت سال جدید

پیام تبریک مدیرعامل صندوق بازنشستگی به مناسبت سال جدید

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی فرارسیدن بهار و سال ۱۳۹۹ را تبریک گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی آتیه صبا، دکتر اکبر افتخاری در این پیام آورده است: 
به نام ایزد یکتا
آمدت نوروز و آمد جشن نوروزی فرازکامکارا کار گیتی تازه از سر گیر باز
همکاران ارجمند در صندوق بازنشستگی کشوریفرارسیدن سال نو را به یکایک شما عزیزان شادباش می‌گویم و سالی همراه با بهروزی و پیروزی را برایتان آرزومندم. اکنون که سالی دیگر به سر آمده و باری دیگر آفرینش در آستانه رویش قرار گرفته است، از پروردگار عالمیان یاری می‌خواهیم تا همگام با بهار طبیعت، جان‌هایمان را تازه کنیم و در مسیر خشنودی او گام برداریم. 
از این‌‌که در سالی که گذشت، توفیق همراهی و همکاری با شما را یافتم، خوشوقتم. در دو ماه گذشته همراه و همدوش یکدیگر کوشیدیم تا به قدر توان برنامه‌هایی را برای بهبود وضعیت بازنشستگان عزیز به اجرا گذاریم؛ اهداف و برنامه‌هایمان را از نو سامان بدهیم و صندوق بازنشستگی را از گرایش‌ها و کشاکش‌های سیاسی و جناحی دور نگاه داریم. امیدوارم که این اقدامات در سال ۱۳۹۹ با قدرت و وسعت بیشتری تداوم پیدا کند و بتوانیم دست در دست هم، فصلی نو از تعالی سازمانی و خدمتگذاری به ملت و میهن عزیزمان را رقم بزنیم. 
در این مسیر، نظارت، ساماندهی و بهبود بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها؛ جلب مشارکت و‌ همکاری همه ارکان صندوق برای نیل به اهداف راهبردی؛ افزایش بهره‌وری در همه سطوح سازمانی؛ و کوشش برای  بهره‌مندی هرچه بیشتر ذینفعان، از اولویت‌های عملکردی صندوق بازنشستگی کشوری در سال جدید خواهد بود. 
پیروز و سربلند باشید.اکبر افتخاری، نوروز یکهزار و سیصد و نود و نه

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.