پیگیری گزارش‌های فساد در شرکت‌ها و صندوق‌های زیرمجموعه با راه‌اندازی سامانه سوت زنی

دکتر عبدالملکی خبر داد:

پیگیری گزارش‌های فساد در شرکت‌ها و صندوق‌های زیرمجموعه با راه‌اندازی سامانه سوت زنی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با راه‌اندازی سامانه سوت زنی، تخلفات و گزارش‌های فساد را در شرکت‌ها و صندوق‌های زیر مجموعه‌های این وزارتخانه پیگیری می‌کنیم و با ایجاد شفافیت و بستر امن گزارش، منافذ فساد بسته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت الله عبدالملکی» در آئین رونمایی از سامانه سوت‌زنی اظهارکرد: این سامانه بر روی سایت اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وجود دارد و گزارشگران فساد می‌توانند گزارش‌های خود را ثبت کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: نظارت همگانی از امروز آغاز شده است.
وی افزود: افرادی که درگیر فساد هستند آگاه باشند که از هم اکنون هزاران چشم آنها را دنبال می‌کند.
عبدالملکی با بیان اینکه صدها گزارش از این طریق جمع آوری شده است، گفت: پرونده‌ها در سیر مراحل تکمیل قرار گرفته و در صورت نهایی شدن به قوه قضاییه ارسال می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گلوگاه‌های فساد که تا به امروز شناسایی شده را سعی کردیم به محض شناسایی به لحاظ حقوقی با بخشنامه آنها را کور کنیم تا بعد از آن اگر کسی کار را انجام داد متخلف شناخته شود.
وی اضافه کرد: گزارش‌هایی داریم که میلیارد ها تومان برخی از شرکت‌ها، عیدی به افرادی خارج از مجموعه اهداء می شد.
عبدالملکی افزود: این فرآیندها و اقدمات از منظر ما فساد و خیانت در امانت است.
وی ابراز امیدواری کرد: با راه‌اندازی سامانه سوت زنی کارآیی و سودآوری در شرکت‌های اقتصادی زیر مجموعه وزارتخانه افزایش می‌یابد که نفع نهایی آن به مردم می رسد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رسانه‌ها درخواست کرد: موضوع آماده‌بودن سامانه سوت زنی را به اطلاع عموم مردم برسانند.
عبدالملکی تأکید کرد: وزارت مردم چهار کلان پروژه را برای زندگی مردم پیگیری می‌کند که شامل کار، آتیه، اموال و رفاه مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.