تاکید کیامنفرد بر شفاف سازی،قانون گرایی و مسئولیت پذیری در دیدار با اعضای هیات مدیره گروه حمل و نقل

تاکید کیامنفرد بر شفاف سازی،قانون گرایی و مسئولیت پذیری در دیدار با اعضای هیات مدیره گروه حمل و نقل

مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت روز حمل و نقل با اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه در حوزه حمل و نقل دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره شرکت حمل و نقل بین المللی زنجیره طلایی سرعت و شرکت حمل و نقل داخلی ایران تیر که به مناسبت ۲۶ آذر ماه برگزار شد، بر ادامه روند شفاف سازی، قانون گرایی و مسئولیت پذیری تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن تبریک روز حمل و نقل به حاضرین در جلسه، با اشاره به اهمیت جایگاه تفکر، تدبیر و اندیشه در مسیر توسعه کسب و کار، گفت: کارایی و اثربخشی در حوزه حمل و نقل به مثابه داشتن بالاترین بهره وری با کمترین امکانات و منابع در اختیار است.

کیامنفرد با تاکید بر رقابت شدید در حوزه جذب بار در حوزه حمل و نقل، افزود: گام های اساسی در مدیریت بر کسب و کار گروه حمل و نقل در راستای حفظ منابع بازنشستگان کشوری به عنوان سهامداران اصلی شرکت، برداشته شده است و اینک باید به دنبال توسعه کسب و کار و آغاز عملیات حمل کالاها در بازارهای جدید باشیم.

ایشان با تاکید بر ادامه روند شفاف سازی، قانون گرایی و مسئولیت پذیری اعضای هیات مدیره گروه حمل و نقل، افزود: اقدامات موثری در حوزه دریافت مطالبات و پرداخت تعهدات و بدهی های قانونی از جمله مالیات سنوات‌های گذشته و بازگرداندن مطالبات به شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در طول یک‌سال گذشته انجام شده است.

گفتنی است؛ در این نشست آقایان «بهروز حبیبی» رییس هیات مدیره، «حمید فردی» نایب رییس هیات مدیره، «علی یوسف» عضو هیات مدیره شرکت حمل و نقل بین المللی زنجیره طلایی سرعت و «حمیدرضا یعقوبی آوینی» رییس هیات مدیره و «مهران آقاجانی» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت حمل و نقل داخلی ایران تیر به بیان مباحث و نظرات و پیشنهادات خود در حوزه کسب و کار و موضوع فعالیت شرکت متبوع پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.