تمدید فراخوان دومین دوره پذیرش تیم‌های نوآور و استارت‌آپی در شتاب‌دهنده مرکز نوآوری صبا

تمدید فراخوان دومین دوره پذیرش تیم‌های نوآور و استارت‌آپی در شتاب‌دهنده مرکز نوآوری صبا

فراخوان دومین دوره پذیرش تیم‌های نوآور و استارت‌آپی در شتاب‌دهنده مرکز نوآوری صبا با رویکرد سلامت دیجیتال ویژه سالمندان و بازنشستگان تا ۱۰ تیرماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی مرکز نوآوری صبا؛ عادل دهدشتی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده تیم‌های استارت آپی، فراخوان دومین دوره پذیرش تیم‌های نوآور و استارت‌آپی در شتاب‌دهنده مرکز نوآوری صبا با رویکرد سلامت دیجیتال تمیدد شد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ با مراجعه به وب‌سایت مرکز نوآوری صبا به نشانی sabainotec.ir برای ثبت ‌نام اقدام و با ثبت اطلاعات تیم، توصیف کسب‌ وکار در این رویداد شرکت کنند.

وی افزود: تیم‌های علاقه‌مند پس از ثبت نام در سایت مرکز نوآوری صبا، مورد ارزیابی اولیه قرار گرفته و طرح‌های دریافتی در دو بخش محصول و خدمت توسط کمیته ارزیابی مرکز نوآوری صبا، مورد ارزیابی و تیم‌های برتر برای ارائه در روز پایانی رویداد معرفی خواهند شد. برای تیم‌های برگزیده، در مراحل ارزیابی امکان استفاده از جلسات توانمندسازی، طراحی و تدوین طرح کسب و کار و ارائه بهتر در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا ادامه داد: تیم‌های برگزیده مرحله ارزیابی اولیه پس دوره توانمندسازی در برابر هیأت داوران مرکز نوآوری صبا قرار گرفته و ایده و کسب ‌وکار خود را ارائه کرده و ارزیابی نهایی و انتخاب تیم­ها برای حمایت (شتاب­دهی و سرمایه‌گذاری) انجام خواهد شد.

گفتنی است مرکز نوآوری صبا زیر نظر صندوق بازنشستگی کشور در حوزه‌های سلامت جسمی، سلامت روان، خدمات اجتماعی و فرهنگی، مشارکت اجتماعی، تفریح و سرگرمی، گردشگری، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های تخصصی و … در حال فعالیت است و با حمایت، سرمایه‌گذاری و شتابدهی ایده‌ها و استارتاپ‌ها در تلاش برای تحقق نیازهای قشر سالمندان و بازنشستگان برای آینده ایران ۱۴۲۵ است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.