آغاز صادرات محصولات کاغذ سازی قائم شهر به ترکمنستان

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر خبرداد:

آغاز صادرات محصولات کاغذ سازی قائم شهر به ترکمنستان

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر از ثبت رکورد فروش در ۶ ماه نخست امسال و آغاز صادرات محصولات این شرکت به کشور ترکمنستان خبر داد .

مهدی کاملی در گفتگو با روابط عمومی آتیه صبا گفت: در سالی که با نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مزین شده است، این شرکت همراستا با منویات مقام معظم رهبری از همان ابتدای سال تولید و فروش محصولات بهداشتی خود را با جهشی بی سابقه آغاز نمود.

وی خاطرنشان کرد: با استناد به صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به دوره شهریور ماه ۱۴۰۰، میزان فروش عملیاتی ۶ ماهه اول امسال شرکت ۲۷۰ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۴ درصد رشد داشته است و این درحالی است که سود عملیاتی شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۳۰ درصد رشد داشته است، که این رشد با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور بدلیل تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا قابل قبول است.

 وی افزود: موفقیت این مجموعه طی ۴ سال گذشته، تنها در سایه توکل، تلاش و همت مضاعف همکاران، حمایت های هلدینگ آتیه صبا و صندوق بازنشستگی کشوری به ثمر نشست و این موارد باعث شد تا بعد از توقف ۱۴ ساله فعالیت شرکت در دهه های ۸۰ و۹۰ شمسی که منجر  به زیان انباشته ۴۵ میلیارد ریالی شده بود، مجموعه دوباره در مسیر احیاء و رونق قرار بگیرد به طوری که در شش ماهه اول امسال زیان سنوات سال قبل به طور کامل مستهلک و شرکت پس از ۲۰ سال به سود انباشته رسید و با این روند، امیدواریم در پایان سال سود قابل ملاحظه ای نصیب سهامداران گردد.

کاملی همچنین از اولین صادرات شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰ به کشور های CIS به مقصد ترکمنستان خبر داد و افزود: این مهم ماحصل تلاش همگی همکاران خصوصاً همکاران واحد بازرگانی بوده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که هدف ما کسب رکورد های بیشتر در سود آوری است خاطرنشان کرد: بر همین اساس ۲ برنامه طرح و توسعه در مجموعه پیش بینی شده است که شامل تولید خمیر کاغذ از ضایعات کشاورزی و تولید کاغذ تیشو است که با انجام این طرح ها توسعه ای بیش از ۱۵۰ شغل به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد که شرکت را به سمت خودکفایی سوق خواهد داد و ماحصل آن سود بیشتر برای بازنشستگان معزز خواهد بود.

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر با اشاره به سیاست های راهبردی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، گفت: بسترهای لازم جهت تحقق شعار امسال در شرکت صنایع کاغذ سازی قائم شهر فراهم شده و امیدواریم  با اتکاء به یاری پروردگار و حمایت سهامداران و پشتکار همکاران مجموعه شاهد جهش عظیم در تولید پایدار محصولات سلولزی بهداشتی و کاغذی و ثبت رکورد های جدید در تولید و فروش و همین طور صادرات باشیم.

گفتنی است شرکت صنایع کاغذسازی قائمشهر با سابقه ۵۰ ساله و بعنوان بخشی از زنجیره تامین اقلام سلولزی بهداشتی کشور و بزرگترین شرکت سلولزی استان مازندران، سال ها قطب اقتصادی و پیشرو در صنایع سلولزی بوده است.

 این شرکت با به کارگیری امکانات و ماشین آلات روز دنیا و استفاده از دانش فنی نیروهای متخصص داخلی و تکیه بر اصل رقابت پذیری در عرصه های ملی و بین المللی در فضای کاملاً  بهداشتی با دارا بودن آزمایشگاه کنترل کیفیت مجهز و براساس نیازهای بازار نسبت به ارتقاء، تنوع و توسعه محصولات اقدام نموده و توان تولید انواع دستمال کاغذی و لیوان کاغذی را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.