جستجو در این سایت

هواپیمایی آسمان

زمینه فعالیت: حمل و نقل هوایی
 
شماره ثبت: 41798
 
مالکیت هلدینگ: 92.92%
 
مالکیت گروه صندوق: %
 
سال تاسیس: 1360
 
تلفن: 61101
 
وب سایت:
هواپیمایی آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های هواپیمایی در ایران در سال ۱۳۵۹ از ادغام شش شرکت هوایی ایرتاکسی، پارس ایر، ایر سرویس و هور آسمان، هلیکوپتر ایران و هلیکوپتر سرویس شکل گرفت. شرکت هواپیمایی آسمان هم اکنون با ۳۷ فروند هواپیما و خطوط پروازی به بیش از ۴۰شهر داخلی و ۱۳ کشور خارجی وسیع ترین شبکه پروازی به شهرهای داخلی را داراست.
بر اساس آمار متشر شده در سال ۲۰۱۵ شرکت آسمان مقام اول حمل مسافر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا و مقام بیست و سوم در بین یکصد شرکت برتر هواپیمایی Regional جهان را کسب کرده است. شرکت هواپیمایی آسمان در ارائه خدمات پروازهای داخلی جز سه شرکت برتر در کشوربوده که از بیشترین سهم در پوشش مناطق محروم برخوردار است. همچنین آسمان برای پوشش هر چه بیشتر شبکه پروازی خود سه مرکز پروازی در تهران، مشهد و شیراز دایر کرده است که هریک خدمه پروازی و آشیانه های تعمیر و نگهداری مستقل دارند.
در حال حاضر شرکت آسمان در بخش فنی و مهندسی توانمندی منحصر به فرد و خاصی جهت تعمیر و نگهداری ۱۲ نوع هواپیما در ایران و کشورهای همسایه را بر اساس الزامات پارت ۱۴۵ دارا می باشد و گواهی نامه های تعمیر و نگهداری هواپیماهای مربوطه را سازمان هواپیمایی کشوری کسب نموده است.