آگهی مناقصه واگذاری سرویس ایاب و ذهاب پرسنل شرکت گلف اجنسی ایران در بندر امام خمینی (ره)

آگهی مناقصه واگذاری سرویس ایاب و ذهاب پرسنل شرکت گلف اجنسی ایران در بندر امام خمینی (ره)

شرکت گلف اجنسی ایران در نظر دارد:

سرویس ایاب و ذهاب پرسنل خود در بندر امام (ره) را در قالب مناقصه واگذار نماید.

مهلت خرید اسناد مناقصه و ارسال پاکتها: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۳/۲۸.

محل دریافت اسناد مناقصه: از طریق دریافت از سایت شرکت به آدرس www.gaciran.co و یا به صورت مراجعه حضوری به دفتر شعبه تیوا شرکت گلف اجنسی ایران واقع دراستان خوزستان، بندر امام (ره)، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جنب ساختمان مرکزی اداره بندر، ساختمان نصر ۴ با کد کد پستی ۶۳۵۷۱۳۸۴۲۰ تلفن ۰۶۱۵۲۲۸۲۶۹۰. (در مراجعه حضوری برای خرید اسناد مناقصه، ارائه معرفی نامه با امضای صاحبین امضای مجاز برای اشخاص حقوقی و پرداخت هزینه اسناد به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال الزامی می باشد)

تاریخ و محل بازگشایی پاکتها: روز ‌شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۳/۳۱ساعت ۱۰:۰۰ صبح در دفتر مرکزی شرکت گلف اجنسی ایران به آدرس تهران، خیابان میرداماد، بین خیابان نفت شمال و بزرگراه مدرس، پلاک ۲۴۹ کد پستی ۱۹۱۸۹۳۳۸۶۳.

تضمین‌ شرکت‌ در مناقصه‌: مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال معادل پانصد میلیون تومان را به یکی از دو طریق ذیل ارائه و اصل سند مربوطه را داخل پاکت «الف» گذاشته و همراه با سایر مدارک ارسال نمایند:

الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب شبا شماره ۸۹۰۲۲۰۰۳۱۳۰۳۱۱۵۷۲۸۲۶۹۰۰۱ IR نزد بانک توسعه تعاون به نام شرکت گلف اجنسی ایران.

ب – ضمانتنامه معتبر بانکی به نام شرکت گلف اجنسی ایران با مدت سه ماهه.

محل تحویل پاکت ها: بلوار میرداماد، بین نیل و بزرگراه مدرس، پلاک ۲۴۹، کد پستی ۱۹۱۸۹۳۳۸۶۳  دفتر حراست شرکت و یا نماینده حراست در دفتر شعبه تیوای  شرکت (محل دریافت حضوری اسناد).

 شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.

 کلیه هزینه های مربوط به آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.