تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اهداء شد

تندیس زرین چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اهداء شد

چهاردهمین اجلاس سراسر رضایتمندی مشتری با حضور فعالین بنگاه‌های اقتصادی، شرکت‌ها و کسب‌وکارهای تولیدی، خدماتی، صنعتی و کارآفرینان برتر کشور روز چهارشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری هتل های ایرانگردی و جهانگردی، در این اجلاس سراسری، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفاداری مشتریان، رعایت حقوق مصرف‌کننده، اشاعه فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت، نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار از مباحثی بود که مورد توجه قرار گرفت.

در این اجلاس سراسری که با حضور مدیران ارشد وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان متخصصان و مدیران ایران، کانون ارزشیابی شایستگی مدیران همراه بود، بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سطح ملی به گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر در حوزه خدماتی اهداء شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.