اکبر افتخاری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدیدی که به همراه حسن تاجیک، معاون اقتصادی صندوق و سید علیرضا عظیمیپور مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی داشت، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تحریم های ناعادلانه و افزایش بهای ارز، میبایست گردشگران داخلی را بیش از پیش به سفرهای داخلی تشویق نماییم، لذا برای حل این مسئله باید به فکر توسعه گردشگری داخلی و بهبود ارائه خدمات باشیم.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، اکبرافتخاری در این بازدید که چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ انجام شد، با اشاره به خدمات محور بودن صنعت گردشگری، جذب مشتری و موفقیت در فضای رقابتیِ بازار را در گرو شناخت جامعه هدف و بازاریابی اصولی خواند و اضافه کرد: برای جذب گردشگران داخلی و موفقیت در فضای رقابتی، ارائه خدمات با کیفیت ضروری است.
وی بهبود کیفیت بازاریابی، بازسازی هتلهای ایرانگردی و جهانگردی و آموزش کارکنان این مجموعه را امری مهم دانست و افزود: رشد این سه رأس باید همگام با یکدیگر باشد، در بحثِ آموزشِ روزآمد، به کارکنان مجموعه نیز میتوانیم از کشورهای موفق در این صنعت و راهکارهای سازنده آنان در این حوزه الگو برداری کنیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طراحی مدل تامین مالی برای هتلهای ایرانگردی و جهانگردی را ضروری دانست و با اشاره به ارزش برند هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در تولید ارز، بر برندسازی مجدد این مجموعه تاکید کرد.
وی معرفی مشتریهای انحصاری و تهاتر شرکت های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری با گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی را، در گرو ارائه کیفیت بالای خدمات از سوی این مجموعه دانست و تصریح کرد: برای این منظور ایجاد یک سیستم بینابینی مدیریتی و تفکرِغالبِ درآمدزایی لازم است.
محمدرضاپوینده، مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی نیز در جریان این بازدید جبران عقب افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا را امری ضروری دانست و گفت: این مجموعه با اتخاذ تدابیر لازم با قدرت و صلابت هرچه بیشتر نسبت به گذشته، سعی در گذر از موانع به وجود آمده دارد.
وی خاطر نشان کرد: برندسازی مجدد و جذب مشتری، از اولویتهای اصلی این مجموعه است.
انتهای پیام/