آیین معارفه سرپرست جدید هلدینگ آتیه صبا برگزار شد

آیین معارفه سرپرست جدید هلدینگ آتیه صبا برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، آیین  تودیع و معارفه سرپرست جدید این شرکت با حضور محمدی، مدیر کل حوزه مدیرعامل و مشاور صندوق بازنشستگی کشوری، حامد صادقی سرپرست جدید هلدینگ آتیه صبا و جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، محمدی، مدیر کل حوزه مدیرعامل و مشاور صندوق بازنشستگی کشوری طی سخنانی از زحمات و خدمات ارزشمند سید رضا علیخانی، مدیرعامل پیشین، در دوران مدیریتش تقدیر و تشکر کرد و ضمن تبریک و خوشامدگویی به آقای حامد صادقی، سرپرست جدید هلدینگ آتیه صبا، ابراز امیدواری کرد، مدیریت اثر بخش ایشان، موجبات ارتقاء و رشد روزافزون این مجموعه بزرگ را فراهم آورد.

در ادامه مراسم، حامد صادقی، سرپرست جدید هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور مردمی و همراهان و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان خاطرنشان کرد: رییس جمهور فقید با شهادت شان هم درس خستگی ناپذیری و مجاهدت بی وقفه به ما دادند و امیدوارم که همه ما بتوانیم در تلاش برای ثمربخش بودن به ایشان تاسی کنیم.

سرپرست جدید هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، ضمن تشکر از حضور مدیران و همکاران حاضر در مراسم، بر تداوم حرکت در مسیر تکمیل تلاش ها و زحمات مدیران عامل سابق تاکید کرد. وی در ادامه افزود : لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای سید رضا علیخانی سپاسگزاری کنم و برای ایشان آرزوی سربلندی و سلامتی دارم. صادقی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بعنوان سرمایه اصلی شرکت در پیشبرد اهداف است و از خداوند بزرگ خواستارم که توفیق بدهد تا با همکاری همه مدیران و پرسنل خدوم هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا، در جهت نیل به اهداف عالیه شرکت و اعتلای منافع صندوق بازنشستگی و بازنشستگان عزیز، گام های موثری برداریم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیدگاه خود را در این باره بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.